Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در حاشیه بازدید انبار بسته‌بندی بسته‌های معیشتی پویش رحمت تبریز با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه با امر رهبر معظم انقلاب تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمده‌اند و مؤسسات خیریه کمک‌های ملت نوع دوست را از هزار تومان تا یک میلیارد تومان سازماندهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز افزود: بسته‌های معیشتی آماده شده توسط خیران با کمک بسیج و سپاه در جای جای استان توزیع می‌شود تا فرمان رهبری در راستای رزمایش مواسات به اجرا درآید.

وی با یادآوری اینکه تعدادی زیادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوع‌دوست و خیران بزرگوار از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا دست گیری می‌کنند.

آل‌هاشم پویش‌های خیرخواهانه در مساجد را پاسخی به شبهه افکنان به جایگاه اماکن مذهبی و دینی عنوان کرد و گفت: مساجد و اماکن مقدس مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و اهالی غیرتمند آذربایجان برای رساندن کمک‌های خود به نیازمندان دورهم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حفظ کرامت مؤمنین در این کمک رسانی‌ها خاطرنشان کرد: این رزمایش مقدس با تمام توان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان آذربایجان شرقی امام جمعه ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است