Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرنولد در 20 دقیقه توانست 3 گل به ثمر رساند.

طرفداری - با توجه به تعطیلی لیگ ها، شاهد حضور پررنگِ بازیکنان مطرح در بازی های ویدیویی هستیم. مسابقات زیادی در طی این چند هفته برگزار شده است که بعضی از آن ها با هدف کسب درآمد برای کمک به مهار ویروی کرونا برگزار شد و بعضی دیگر نیز صرفا برای سرگرم شدنِ فوتبال دوستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تورنمنتی که در همین راستا برگزار شد مربوط به لیگ برتر انگلستان است. این مسابقات با نامِ EPremier League آغاز شد و از تمامی تیم های حاضر در این لیگ، یک نماینده در این مسابقات حضور داشت.بازی های مراحل ابتدایی به سرعت برگزار شد. نوبت به برگزاری مرحله نیمه نهایی رسید در جایی که آرنولد باید به مصاف استرلینگ می رفت. این دیدار تا دقیقه 70 با نتیجه 2 بر 0 به نفع استرلینگ در جریان بود. کامبکِ آرنولد از همین دقیقه آغاز شد و در نهایت توانست با نتیجه 3 بر 2 استرلینگ را شکست دهد.
رحیم استرلینگ نیز در توییتر خود نیز واکنش جالبی نشان داد و گفت:

قسم می خورم این پسر با راه های کامبک زدن کاملا آشنا است. در فینال موفق باشی برادر.

آرنولد قرار است در فینال این رقابت ها به مصاف دیگو یوتا نماینده ولورهمپتون برود. نماینده های تمامی تیم ها را می توانید در عکس زیر مشاهده فرمایید. نتایج مسابقات یک چهارم نهایی نیز در عکس مشخص است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم

در حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ در وقت‌های اضافه و در یک جدال هیجان انگیز موفق شدند با نتیجه چهار بر سه شاگردان یورگن کلوپ را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند.

منچستریونایتد بازی را در خانه بهتر آغاز کرد و پس از حملات پر تعداد، در دهمین دقیقه توسط اسکات مک تومینای به گل رسید. در ادامه لیورپول رفته رفته کنترل بازی را در دست گرفت و در اواخر نیمه اول، موتور شاگردان کلوپ گرم شد. آنها در واپسین دقایق نیمه نخست توسط مک آلیستر و صلاح دو گل زدند و برنده به رختکن رفتند.  

در نیمه دوم، لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد، اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری به هدر می‌رفت. کلوپ در اواخر بازی تصمیم گرفت محمد صلاح را از زمین خارج کند. با خروج وینگر مصری، منچستریونایتد جلو آمد و به لطف تعویض‌های تن هاخ، توسط آنتونی به گل تساوی دست یافت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

منچستریونایتد در وقت‌های اضافه تیم بهتری بود، اما با ضربه الیوت گل سوم را دریافت کرد. با این حال در وقت اضافه دوم دوباره همه‌چیز تغییر کرد. ابتدا نونیز توپ را لو داد تا رشفورد بازی به تساوی بکشاند و در ادامه نیز اماد دیالو روی ضدحمله ویرانگر در دقیقه ۱۲۱ کار را تمام کرد تا شیاطین سرخ مقابل رقیب دیرینه خود کامبکی رویایی بزنند.

منچستریونایتد در نیمه نهایی به مصاف کاونتری سیتی خواهد رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • بازی رومیزی «لیپار» تولید می‌شود
  • شکست تنیس ایران در پلی‌آف گروه دو جهانی