Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@08:28:11 GMT

تشریح محور ریاست آلمان بر اتحادیه اروپا توسط مرکل

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۶۶۷

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سخنانی با اشاره به ریاست شش ماهه کشورش بر اتحادیه اروپا، اظهار کرد که محور ریاست برلین تحت‌الشعاع مقابله با کرونا و پیامدهای آن قرار خواهد داشت.

وی در این باره گفت: تا زمانی که واکسنی برای بیماری "کووید ۱۹" کشف نشود، ویروس کرونا بر زندگی مردم اروپا غالب می‌ماند؛ به همین منظور آلمان درصدد تقویت ایده نظام سلامت کارآمد در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در نیمه دوم سال جاری میلادی و از اول ژوئیه (۱۱ تیرماه) ریاست دوره‌ای بر اتحادیه اروپا را به‌عهده خواهد گرفت. در حال حاضر این مسئولیت به‌عهده کشور کرواسی است.

منبع: الف

کلیدواژه: اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • ناو آلمانی از ماموریت دریای سرخ خارج شد