Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- بروز رسانی خودروهای قدیمی یکی از جذاب ترین فعالیت های تیونرها در دنیای خودرو است. از این رو زمانی که یک محصول کلاسیک را در وضعیت بازسازی کامل مشاهده می کنیم، چنین اثر هنری می تواند برای دقایقی بیننده را مجذوب خود کند.

در مطلب امروز نیز به دنیای کلاسیک ها می رویم اما از نوع وارونه آن! زیرا در ادامه تصاویری از یک شورولت کوروت سی2 مدل 1967 را مشاهده خواهید کرد که در واقع یک دستگاه کوروت سی6 بوده است!

کوروت سی2 استاندارد

همانطور که می دانید که کوروت سی6 در فاصله سال های 2005 تا 2013 روی خط تولید جنرال موتورز قرار داشته و هنوز هم یک هیولای خیابانی پرقدرت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروت سی6 استاندارد کوروت سی6 استاندارد

اما کوروت سی2 یا همان استینگری افسانه ای نیز خودرویی است که از سال 1963 تا 1967 روی خط تولید جنرال موتورز قرار داشته است.

بدین ترتیب گاراژ سی آر کالیفرنیا(آمریکا) یک پروژه متفاوت را آغاز کرده که طی آن یک کوروت را در مسیر زمان به عقب برده است!

برای ساخت بخش جدید بدنه تماما از پنل های فیبر کربن استفاده شده و حتی کوچکترین جزئیات نیز از نظر دور نمانده است. اما در فضای داخل کابین همچنان یک سی6 به زندگی خود ادامه می دهد و تجهیزات فناورانه ای مانند ورود بدون کلید، نمایشگر رنگی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، تنظیم برقی و گرم کن صندلی و ... حضور دارند.

در بخش پیشرانه نیز از تپنده LS3 جنرال موتورز با 8 سیلندر و 430 اسب بخار خروجی استفاده شده است. کیلومترشمار کوروت سی6 نیز عدد واقعی 11611 کیلومتر را نشان می دهد.

قیمت پیشنهای برای این خودرو 165 هزار دلار است.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: بامبلبی؛ گرانترین زنبور جهان/ از قهرمان سینمایی تا هیولایی روی جاده! (+تصاویر) پونتیاک بنشیI؛ خودرویی که فقط یک دستگاه از آن تولید شد!(+تصاویر) گرانترین اسپرت 2020 شورولت با قیمت 114 هزار دلار (+فیلم و تصاویر) کادیلاک اکس ال آر(XLR)؛ یکی از متفاوت ترین کوپه های جهان با موتور نورث استار(+تصاویر) کوروت برتونه؛ خودرویی که فقط "1" دستگاه از آن وجود دارد! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0032fP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کوروت خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • معرفی کابینت های جدید
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری