Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام شهدی روز شنبه در دومین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خاص استان متفاوت از سایر نقاط کشور برای سرمایه‌گذاری است، افزود: برای بهره‌مندی درست از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان باید فضای کسب و کار از قوانین دست‌وپاگیر که بعضا برگرفته از سلیقه‌های شخصی است حذف شود.

وی بیان کرد: توجه به دولت الکترونیک و حذف واسطه و تفکرات سنتی می‌تواند کمک شایانی به روند جذب سرمایه‌گذاری در استان ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اسناد توسعه‌ای استان نگاه ویژه‌ای به کاهش قوانین و بوروکراسی‌های اداری شده است و دستگاه‌های متولی در قبال این امر مسوول هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی استان به کار می‌گیریم.

در این جلسه علاوه بر رصد وضعیت سرمایه‌گذاری در استان، موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری خارجی در یکی از واحدهای تولید نیروگاه خورشیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، طی سال‌های اخیر با تدبیر دولت تدبیر و امید، دهها واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی با اختصاص تسهیلات مناسب و رفع موانع پیش رو، به مدار تولید بازگشته و هزاران نفر صاحب فرصت شغلی شده‌اند.

در حال حاضر از ‌هزار و ۹۸۸ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی، ‌هزار و ۳۵۲ واحد فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی دولت الکترونیک سرمایه گذاری کسب و کار مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه