Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه که به تازگی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شده، گفت: همه کارهای هیات روی روال افتاده، لذا حضورم در فدراسیون لطمه‌ای به هندبال کرمانشاه وارد نمی‌کند.

رضا عزتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انتصابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال، اظهار کرد: تا پایان مدت سه ماهه سرپرستی‌ام در دبیری فدراسیون، کماکان به عنوان رئیس هیات استان به فعالیتم ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پس از پایان این مدت و انتصابم به عنوان دبیر فدراسیون از سمت ریاست هیات هندبال استان استعفاء خواهم داد، اضافه کرد:  با استعفایم از هیات هندبال استان یک سرپرست برای آن انتخاب خواهد شد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات را فراهم کند.

رئیس هیات هندبال استان در ادامه با تاکید براینکه حضورش در فدراسیون لطمه‌ای به هندبال کرمانشاه وارد نمی‌کند، گفت: در حال حاضر کارهای هیات روی روال افتاده و  افراد با تجربه زیادی را برای اداره آن داریم.

وی تصریح کرد: در هیات هندبال کرمانشاه افرادی فعال، برجسته و توانمند حضور دارند که به ادامه روند رو به رشد آن کمک می‌کنند.

عزتی متذکر کرد: حضورم در فدراسیون سبب می‌شود تا رصد مناسبی هم از وضعیت هیات استان داشته باشم و بتوانم برای بهبود هندبال کرمانشاه گام‌های بیشتری بردارم. 

وی در ادامه اعلام کرد: طی سال گذشته تیم‌های هندبال کرمانشاه در هر دو بخش بانوان و مردان در رقابت‌های مختلف کشوری از المپیاد استعدادهای برتر گرفته تا لیگ و قهرمانی کشور درخشش زیادی داشتند و همین مسئله باعث شد تا به عنوان یکی از هیات های برتر در میان استانها انتخاب شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال كرمانشاه علیرضا عزتی استانی ورزشی هیات هندبال استان هندبال کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • رئیسی وارد لاهور شد