Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:03:29 GMT

آئین تودیع مدیرکل شیلات استان هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۰۱۰

آئین تودیع مدیرکل شیلات استان هرمزگان برگزار شد

ایسنا/هرمزگان در جلسه ای غیرمنتظره و بدون حضور رسانه ها آئین تودیع مدیرکل شیلات استان هرمزگان برگزار و عبدالرسول دریایی به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب شد.

شب گذشته(ششم اردیبهشت ماه) با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران،رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان تکریم  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات "محسن یکتاپور" به عنوان مدیرکل سابق شیلات هرمزگان تقدیر و "عبدالرسول دریایی" به عنوان سرپرست این اداره کل از سوی رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد.

همچنین طی حکمی از سوی معاون وزیر جهادکشاورزی ورئیس سازمان شیلات ایران ،محسن یکتاپور به عنوان مشاور و دستیار ویژه ایشان منصوب شد.

عبدالرسول دریایی، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان، ریاست اداره توسعه ماهیان دریایی و سایر آبزیان شیلات هرمزگان، رئیس گروه پرورش ماهی در قفس  شیلات هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شيلات شیلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد