Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان محمدرضا حبیبی اظهار داشت: به منظور کاهش میزان مراجعات مردمی به دادگستری‌ها و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ۷۰ عنوان لایحه قابل ثبت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را به شرح وظایف و خدمات این دفاتر افزوده و ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با اعلام بازگشایی و آغاز فعالیت مجدد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تاریخ ۶ اردیبهشت، مردم می‌توانند از این تاریخ با مراجعه به این دفاتر از خدمات قضایی فوق بهره‌مند شده و نیازی به مراجعه حضوری و تجمع در دادگستری‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اصفهان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، عباس پوریانی عصر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان بر اهمیت وضرورت اجرایی شدن سند تحول قضائی در دادگستری استان تاکید کرد وگفت: در راستای نیل به اهداف سند تحول قضائی فرایند به رسیدگی پرونده‌ها باید به گونه‌ای باشد که در کمترین زمان و با دقت فراوان انجام شود.

پوریانی تصریح کرد: سند تحول قضائی وبرنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ باید به صورت مشخص برای هریک از مجریان تعیین ومراحل مختلف اجرای آن به دقت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات اجرای موضوعات و بندهای مختلف سند تحول قضائی دراستان باید دراسرع وقت فراهم وتبیین شود و مهم‌ترین واثربخش ترین راهکارهای سند تحول به صورت منظم در دستور کار هریک از مجریان ومعاونان قرار گیرد.

پوریانی به اهمیت ایجاد انگیزه درهمکاران قضائی واداری اشاره کرد وگفت: بی شک اجرای درست سند تحول نیازمند انگیزه وهمت همکاران دادگستری استان است براین اساس، توجه به همکاران و ایجاد انگیزه در آنان برای اجرای مسئولیت‌های محول شده در سند تحول ضروری است.

وی همچنین اهمیت همکاری وتعامل بخش‌های مختلف بدنه دستگاه قضائی در اجرایی شدن سند تحول را مورد تاکید قرار داد واظهار کرد: انجام هریک از تکالیف محول شده در سند تحول به عهده‌ی همه ما است و باید پاسخگوی تک تک بندهای مقرر در سند تحول باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: درحوزه های مختلف به ویژه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید ازدستگاه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی واجرایی مطالبه گری وازهمه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا دستگاه‌های مختلف به وظیفه خود به درستی عمل کنند ودرپی آن زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های مختلف در جامعه وتشکیل پرونده‌های مختلف شکل نگیرد.

پوریانی همچنین براهمیت اجرای احکام قضائی، تقویت جایگاه دادسرا، به کارگیری قضات شجاع، انقلابی ونترس دردادسراها، مدیریت درست پرونده‌های قضائی، اتخاذ راهکارهای مناسب درجهت کاهش اطاله دادرسی، رفع مشکلات مردم و همکاران قضائی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی