Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@19:59:19 GMT

کسب تندیس نقره ای جایزه ملی مدیریت انرژی ایران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۱۰۴

کسب تندیس نقره ای جایزه ملی مدیریت انرژی ایران

شرکت پالایش نفت بندرعباس تندیس نقره ای دو ستاره پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران را کسب کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در پایان ارزیابی پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی سال 98 ، شرکت پالایش نفت بندرعباس در بخش صنایع انرژی بر موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد.

نامور گفت: این جایزه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران به عنوان متولی برگزاری جایزه ملی مدیریت انرژی کشور، با توجه به نگرش، ساختار، فرآیند و دستاوردهای حاصل از عملکرد الگوی مدیریت مصرف انرژی به شرکت پالایش نفت بندرعباس اهداء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موفقیت کسب شده حاصل اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در مدیریت انرژی در چارچوب استفاده از مدلهای ساختاری مدیریت انرژی و استاندارد بین المللی ISO 50001، رعایت استاندارد ملی معیار مصرف انرژیISIRI 13369، توجه به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی در شرکت پالایش نفت بندرعباس حاصل گردیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت پالایش نفت شرکت پالایش نفت بندرعباس جایزه ملی مدیریت انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تعرفه قبوض خانگی در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: در سال جاری افزایشی در تعرفه‌ها نخواهیم داشت و تعرفه‌ها مطابق گذشته است.

وی ادامه داد: برای آن دسته از مشترکانی که مصرف برقشان پایین‌تر از الگوی مصرف برق باشد به صورت یارانه و برای کسانی که میزان مصرف برقشان بیش از الگوی تعریف شده باشد، به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: کسانی که در مناطق عادی هستند و از کولر گازی استفاده می‌کنند در صورتی که مراعات نکنند میزان مصرف برق آنها بیش از الگو می‌شود و در صورت استفاده بی رویه کولرهای گازی در این مناطق منجر به افزایش قبوض و سنگین شدن آنها می‌شود

سخنگوی صنعت برق در خاتمه خاطر نشان کرد: کسانی که هنوز نسبت به تغییر کولر آبی به گازی اقدام نکرده‌اند، بدانند که هزینه برق این افراد افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در این مناطق توصیه ما استفاده از کولرهای آبی و یا استفاده از کولرهای پر بازدهی که اخیراً از موتورهای BLDC استفاده می‌کنند در این صورت مصرف برق به شدت کاهش پیدا می‌کند و تعرفه برق مناسب‌تری پرداخت می‌کنند.

کد خبر 6080308 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال