Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@03:51:39 GMT

رحیم استرلینگ :‌ از استیون جرارد می ترسیدم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۳۳۷

رحیم استرلینگ :‌ از استیون جرارد می ترسیدم

رحیم استرلینگ گفت: استیون جرارد اولین کسی بود که من کمی از او می ترسیدم و نمی تواسنتم باور کنم که در مقابل او ایستاده‌ام اما اکنون دیگر اینگونه نیستم و در مقابل حریفان خود قرار می گیرم و می گویم: “من باید شما را شکست دهم” و مسئله به همین سادگی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ از سال ۲۰۱۲ در تیم اول لیورپول به میدان رفت و در ۱۲۹ مسابقه برای این تیم، موفق به ثبت ۲۳ گل شد و در سال ۲۰۱۵، به منچسترسیتی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش BBC، استرلینگ فاش می کند که از بازیکنان بزرگ و فوق العاده ترس داشته است اما اکنون دیگر اینگونه نیست و خواهان شکست بازیکنان بزرگ است. او در این رابطه می گوید:

هنگامی که ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله بودم، از بازیکنان بزرگ می ترسیدم. در دوران کودکی، به رونالدینیو به عنوان الگوی خود نگاه می کردم. اگر تاریخچه اکانت یوتیوب مرا چک کنید، متوجه می شوید که همه کلیپ‌های دوران بازی رونالدینیو را تماشا کرده‌ام. او بازیکنی بود که من سعی می کردم تا به پارک بروم و حرکاتش را تکرار کنم اما هیچوقت موفق به انجام این کار نشدم.

من برای تکرار حرکات رونالدینیو خیلی تلاش کردم اما تکنیک او خاص بود. استیون جرارد اولین کسی بود که من کمی از او می ترسیدم و نمی تواسنتم باور کنم که در مقابل او ایستاده‌ام اما اکنون دیگر اینگونه نیستم و در مقابل حریفان خود قرار می گیرم و می گویم: “من باید شما را شکست دهم” و مسئله به همین سادگی است. به نظرم من آن‌ها بازیکنانی بزرگی هستند و همه چیز داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استیون جرارد استیون جرارد رحیم استرلینگ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد پیکه: گواردیولا و آرتتا دو گزینه ایده‌آل برای جانشینی ژاوی هستند

مدافع سابق بارسلونا می‌گوید که مردمان کاتالان‌ دوست دارند که گواردیولا را دوباره در این تیم اسپانیایی ببینند.

طرفداری | جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، معتقد است که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌تواند در آینده به نیوکمپ بازگردد.

پیکه در مصاحبه با تایمز، پپ گواردیولا و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، را دو نامزد مناسب برای جانشینی ژاوی در بارسلونا معرفی کرد. ژاوی، سرمربی فعلی بارسلونا، در ژانویه اعلام کرد که در پایان فصل جاری از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. پیکه همچنین مدعی شد که گواردیولا پس از پایان قراردادش با منچسترسیتی در سال 2025 به بارسلونا باز خواهد گشت. او می‌گوید که هواداران بارسلونا از بازگشت این سرمربی افسانه‌ای استقبال خواهند کرد. پیکه دراین‌باره می‌گوید:

برای مربیگری در بارسلونا، شما باید یک نوع خاص از مربی باشید و نحوه بازی و فلسفه بارسلونا را درک کنید. بنابراین، گزینه‌های شما خیلی محدودتر می‌شوند. گزینه‌های واضح [پپ] گواردیولاست، چراکه او سابقه حضور در اینجا را دارد و در حال حاضر بهترین مربی است و [میکل] آرتتا، سرمربی آرسنال. او هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. او بارسلونا را درک می‌کند و در گذشته برای بارسلونا بازی کرده است.

وقتی از پیکه پرسیده شد که آیا او واقعاً فکر می‌کند گواردیولا به باشگاه بازخواهد گشت، پاسخ داد:

شما باید از خود او بپرسید. من هنوز گاهی با او صحبت می‌کنم. مطمئن هستم که او و مردم بارسلونا دوست دارند، دوباره او را ببینند.

در دوران حضور گواردیولا در بارسلونا، این باشگاه به موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای دست یافت. بین سال‌های 2008 تا 2012، بارسلونا با هدایت گواردیولا 14 جام از جمله 3 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. آنها در فصل 2009/10 نیز فاتح سه‌گانه شدند. در فصل 2022/23، گواردیولا برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود با منچسترسیتی فاتح سه‌گانه شد. او اولین مربی در تاریخ فوتبال است که به این افتخار دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • جرارد پیکه: خلاف بارسلونا، مردم هرگز از تماشای بازی رئال مادرید لذت نمی‌برند!
  • جرارد پیکه: گواردیولا و آرتتا دو گزینه ایده‌آل برای جانشینی ژاوی هستند
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • زمانی که جرارد پیکه مقابل مسی و رونالدینیو قرار گرفت / فیلم
  • یک ته سیگار دو نفر را اینگونه متلاشی کرد! | ببینید