Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:06:21 GMT

جاسوسی صهیونیست ها از واتس اپ درآمریکا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۵۴۳

جاسوسی صهیونیست ها از واتس اپ درآمریکا

مدیران برنامه گپ واتس اپ مدعی شده اند که یک شرکت صهیونیستی تولیدکننده جاسوس افزار با استفاده از سرورهای خود در آمریکا به این برنامه حمله کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، فیس بوک اعلام کرده شرکت صهیونیستی NSO Group که سوابق فراوانی در سرقت اطلاعات کاربران در کشورهای مختلف جهان بر مبنای سفارش دولت ها دارد، برای جاسوسی از مکالمات صوتی افراد در زمان استفاده از واتس اپ اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس شکایت تنظیم شده واتس اپ، این شرکت صهیونیستی از سرورهای خود در خاک آمریکا برای جاسوسی از کاربران واتس اپ استفاده می کند. بر روی این سرورها نرم افزار جاسوسی Pegasus این شرکت نصب شده است.

شرکت یادشده برای جاسوسی از کاربران واتس اپ بیش از ۷۰۰ بار از خدمات میزبانی شرکت QuadraNet در لس آنجلس استفاده کرده است. البته شرکت مذکور از سرورهای آمازون نیز بهره گرفته است.

شرکت صهیونیستی NSO Group مدعی شده که فیس بوک نمی تواند از آمریکا آن را مورد پیگرد قضایی قرار دهد، اما وکلای فیس بوک به شدت در تلاش هستند تا آن را به علت نقض امنیت و حریم شخصی میلیاردها کاربر خود به دادگاه بکشانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاسوسی واتس اپ آمریکا صهیونیست ها شرکت صهیونیستی واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد

یکی از کارشناسان منطقه ای عبری زبان در توییتی نسبت به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرد.

سرویس جهان مشرق - اوری گلدبرگ، در اعتراض به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه نوشت:

در تمام طول روز گزارش‌ها درباره کشف گورهای دسته جمعی که در بیمارستان ناصر در خان یونس کشف شده اند. ادامه دارد. اسرائیل غزه را ویران میکند و اهالی غزه را میکشد، به صورت روشمند و یا بی تفاوتی مسئله ای که هر گونه امکان زندگی در غزه را از بین می برد. دست‌های ما این خون‌ها را ریخته و همچنان می ریزد تا زمانی که تصمیم نگیریم انسان باشیم، آزادی نخواهیم داشت. تا زمانی که خوب را از بد نشناسیم صلح را نمی شناسیم

دیگر خبرها

  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ