Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:33:49 GMT

آغاز عملیات مرمت زیر ساخت‌های آبشار تونل کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۵۸۳

آغاز عملیات مرمت زیر ساخت‌های آبشار تونل کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان ، علیرضا غفاری گفت: «در این طرح در جوار آبشار تونل کوهرنگ نسبت به دیوارکشی و مرمت و بازسازی پله‌های مخصوص پیاده‌روی اقدام می‌شود.»
او افزود: «راه‌اندازی سیستم روشنایی و دیوارکشی ساختمان صنایع‌دستی در شهرستان کوهرنگ تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
غفاری تصریح کرد: «برای اجرای این طرح‌ها بالغ‌بر پنج میلیارد ریال اعتبار استانی هزینه می‌شود.»
گفتنی است ،چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

46

کد خبر 1381249

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ