Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:30:26 GMT

سبد کالا بین اقشار ‌آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۷۰۵

سبد کالا بین اقشار ‌آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد

محمدی گفت: در قالب کمک مومنانه سبد کالا بین نمازگزاران آسیب‌دیده از ویروس کرونا مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا توزیع شد.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: جولان کرونا، مشکلات اقتصادی زیادی بین اقشار مختلف به‌ویژه اقشار نیازمند به وجود آورده است.

 

عضو هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات و کمک به نیازمندان در ماه رمضان، برنامه‌ریزی برای کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند را در دستور کار داریم که هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بچه‌های مسجدی مانند همیشه پای کار آمدند و افراد نیازمندی که در این مسجد رفت‌وآمد می‌کردند را شناسایی و در قالب طرح کمک مومنانه ۱۰بسته کالا بین آنها توزیع شد.

 

محمدی با بیان اینکه ارزش هر بسته کالا یکصد هزار تومان بود تصریح کرد: این سبد کالا شامل ماکارونی، سویا، رب، روغن، مرغ، شکر، سیب‌زمینی، پیاز و تخم‌مرغ بود.

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه هزینه تامین این سبدها از خیرین مسجد جمع‌آوری شد تصریح کرد: در صددیم ۱۰سبد کالای دیگر همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع) بین نیازمندان این مسجد توزیع کنیم.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حضرت ولی عصر عج مسجد حضرت ولیعصر عج صومعه سرا توزیع سبد کالا صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

صدیقه مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: به منظور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، ۵۵ تن مرغ منجمد، ۵۵ تن شکر، ۷۰ تن برنج و ۲۳ تن گوشت منجمد در این شهرستان تامین و عرضه شد.

او اظهار کرد: در جهت نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالا‌های اساسی در پارسال بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از اصناف و کسبه توسط بازرسان جهاد کشاورزی به طور مستمر انجام شد که از این تعداد بازدید، ۲۵ مورد گشت مشترک با اداره صمت، فرمانداری، دامپزشکی، بسیج اصناف و مرکز بهداشت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات، افزود: بازرسان ۷ پرونده تخلف در حوزه کالا‌های اساسی و آرد و نان در طی پارسال تشکیل و متخلفان به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری معرفی شدند.

مویدی گفت: تخصیص این اقلام اساسی با هدف پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار از طریق واحد‌های صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف در بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

او اضافه کرد: گروه‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است