Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسام الدین آشنا در حساب شخصی خود در توئیتر با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا نوشت: «یکی از سخت‌ترین جلسات ستاد عالی کرونا در حال برگزاری است. در این جلسه نحوه بازگشایی اماکن مذهبی مورد بحث قرار می‌گیرد و با توجه به ابعاد مختلف مساله تصمیم گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «مردم سالاری دینی در رعایت مصالح عمومی از عقلانیت، تخصص و تجربه‌های داخلی و خارجی بهره می‌گیرد.»

357 / 357 حسام الدین آشنا کرونا اماکن مذهبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسام الدین آشنا کرونا اماکن مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند

ایسنا/ایلام فرماندار دهلران گفت: ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی شهرستان دهلران بازدید کردند.

«لطیف صادقی» با بیان این مطلب به ایسنا گفت: بیشترین بازدیدها از جاذبه‌های شاخص طبیعی مانند مجتمع تفریحی آب‌درمانی سرگرو (آبگرم)،  مجتمع تفریحی دویرج، کویر ابوغویر،  قلعه باستانی شاخ و اماکن مذهبی شامل امامزاده سیدناصرالدین (ع)،  امامزاده سید ابراهیم (ع)،  امامزاده سید فخرالدین (ع) و امامزاده سید ابراهیم قتال (ع) بوده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در این شهرستان تا کنون ۱۶هزار و ۷۰۰ نفر در اماکن اقامتی، بوم‌گردی، هتل ها، مهمانسرای ادارات، زاِئر سرای اماکن مذهبی، خانه‌های مسافر و مدارس اسکان داده شده است.

فرماندار فرمانداری ویژه دهلران خاطرنشان کرد: تپه تاریخی «علی کش» در بخش موسیان، قلعه «شیاخ» در بخش زرین آباد، غار «خفاش» و مجتمع گردشگری آبگرم در شهر دهلران، کویر «ابوغویر» در بخش دشت عباس، سرقلعه در سراب میمه، اماکن مذهبی و یادمان‌های دفاع مقدس از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • نحوه ورود نجم‌الدین شریعتی به دکور پرآب برنامه ماه من (فیلم)
  • ۲۷ آتش نشان در ۹ نقطه کرج مستقر می‌شوند
  • برنامه‌های اماکن مهم مذهبی در شب‌های قدر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)