Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:24:17 GMT

260 راس گوسفند قاچاق تحويل دامپزشكي شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۷۵۲

260 راس گوسفند قاچاق تحويل دامپزشكي شد

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان خرم بید در بازرسی از یک دستگاه كامیون، 260 رأس گوسفند كشف کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "یوسف ملک زاده" بیان كرد: مأموران ایست و بازرسی شهید "جنتی فر"شهرستان خرم بید هنگام كنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه كامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه در بازرسی از این خودرو 260 راس گوسفند قاچاق كشف شد، تصریح كرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ ملک زاده با اشاره به اینكه برابر نظر كارشناسان، ارزش دام‌های مكشوفه 8 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشكوك را با شماره تلفن 110به پلیس اعلام كنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گوسفند قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران