Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:58:44 GMT

باز شدن مرز ایران و پاکستان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۹۶۳

باز شدن مرز ایران و پاکستان

مرز ریمدان بین ایران و پاکستان از روز گذشته بازگشایی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران، گفت: از ظهر روز شنبه ۶ اردیبهشت مرز ریمدان توسط مرزبانی پاکستان بازگشایی و ۱۴ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی پذیرش شد.

وی افزود: طرف پاکستانی اعلام کرد روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸ الی ۱۴ به تعداد ۲۰ دستگاه کامیون حامل مواد غذایی در روز پذیرش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی افزود: گمرک بازارچه مرزی ریمدان در ۱۳۰ کیلومتری چابهار واقع شده است و با گمرک گوادر یا گَبد ایالت بلوجستان پاکستان هم مرز است و بیشتر در رویه صادرات فعالیت دارد.

مرز ریمدان جزو شهر نگور محسوب می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک

یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران توقیف شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط مأموران گمرک توقیف شد.

واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالا‌ها از طرف مأموران گمرک صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند
  • عوارض واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • هشدار بارشی، دستگاه‌های اجرایی بوشهر را به حالت آماده باش درآورد
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • ۱۰۰ درصد کاغذ و مقوای کتاب‌های درسی تولید ایران است