Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@11:22:11 GMT

جزئیات اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۹۲۷

جزئیات اختصاص سهمیه بنزین به ایثارگران اعلام شد

در هفته گذشته اعتبار سهمیه جانبازان واریز شد و سقف مجاز استفاده از این سهمیه ۲۰۰ هزار لیتر است.

براساس این گزارش؛ این افراد می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند. طبق مصوبه اعلام شده سقف سهمیه سوخت جانبازان روزانه ۲۰۰ هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعدادی از این افراد باز هم سهمیه‌ای افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایط را اعلام کرد.

بر این اساس؛ جانبازان ۷۰ درصد ویژه ماهیانه ۲۷۰ هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت ۱۸۰ لیتر بنزین سهمیه سوخت دریافت می کنند و سایر جانبازان ۷۰ درصد ماهیانه ۲۲۵ هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت ۱۵۰ لیتر بنزین سهمیه سوخت خواهند داشت.

همچنین جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۸ درصد ماهیانه ۱۸۰ هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت ۱۲۰ لیتر بنزین سهمیه سوخت دریافت می کنند.
تعدادی از فرزندان شهدا و جانبازان بین ۲۵ تا ۴۹ درصدی که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد دارای ضایعات جسمی و حرکتی هستند و توانایی استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را ندارند ماهیانه ۱۳۵ هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت ۹۰ لیتر بنزین سهمیه سوخت درنظر گرفته شده است.

بنیاد شهید میزان سهمیه را اعلام و پخش فرآورده های نفتی آن را واریز می کند

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی با اشاره به  جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران گفت: این میزان سهمیه سوخت مربوط به خود بنیاد شهید و امور ایثارگران است و فقط اطلاعات افرادی رو که مشمول سهمیه هستند به شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اعلام می کنند و ما اعتبار را برای این افراد واریز می کنیم.

او ادامه داد: در واقع شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی به هیچ عنوان عدد و سهمیه را اعلام نمی کند و تنها مجری هستیم به طوری که پس از دریافت اطلاعات و استعلام های مورد نیاز سهمیه واریز می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت آماده است و این تغییرات از روز گذشته در سامانه اعمال شده و هم‌اکنون سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده است و این افراد می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت حتی از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1381359

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین وزارت نفت اقتصاد ایران شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی لیتر بنزین سهمیه سوخت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند