Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@09:59:11 GMT

ورود مقتدرانه سپاه به عرصه فضایی افق روشن در جهش تولید است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۹۳۳

ورود مقتدرانه سپاه به عرصه فضایی افق روشن در جهش تولید است

‏عقیل امامی گفت: ورود مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه فضایی در آغاز سال جهش تولید، افق روشنی از پیشرفت و بالندگی را پیش روی کشورمان گشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‏عقیل امامی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایطی به رهبری معمار کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید که زیرساخت‌های حکمرانی آن به‌دلیل مشی فرعونی رژیم منحوس پهلوی در تاراج سرمایه های ملی، ویران شده بود و اینک با گذشت ۴۱ سال از آغاز نهضت امام روح‌الله (ره) و برغم تمامی مضایق و محدودیت‌های ناشی از تحمیل جنگ ۸ ساله و تحریم‌های ظالمانه بلوک شرق و غرب ایستادن انقلاب در نقطه استقلال و خودکفایی مایه غرور و مباهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‏وی تصریح کرد: اقدام متهورانه و فاتحانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارسال ماهواره نور به فضا که در چارچوب دکترین دفاعی کشورمان صورت گرفت، ابعاد جدیدی از قدرت بازدارندگی نظامی ایران را در مقابل نظام سلطه به‌نمایش درآورد و دستاوردهای شگرف این اقدام شجاعانه و غرور آفرین در آینده آشکار خواهد شد.

این فعال سیاسی افزود: از سوی دیگر بحران کنونی کرونا که مرزهای ۱۸۰ کشور را درنوردید، نقاب از چهره ناکارآمدی و تزویر هیأت حاکمه کاخ سفید و متحدان استراتژیک آن را کنار زد که حتی از تهیه ملزومات حفاظتی و بهداشتی برای بیماران  خود عاجزند به نحوی که «چامسکی» نظریه پرداز مشهور آمریکایی می‌گوید: اینک پزشکان آمریکایی به‌خاطر نبود امکانات پزشکی مجبور به انتخاب بیماران برای ادامه حیات هستند و در برخی از ایالت‌های آن نیز فرمانداران به‌خاطر کمبود شدید امکانات درمانی مقابل رئیس جمهور« ترامپ» جبهه گرفتند.

امامی خاطرنشان کرد: اگرچه بیماری کرونا در کشورمان نیز سبب مشکلات عدیده بهداشتی، اقتصادی و معیشتی شد اما مجاهدت کادر درمان ما برغم کمبودهای شدید ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار که حتی از ارسال لوازم اولیه درمانی از سوی مجامع مسؤول با قلدری تمام جلوگیری می‌کند، در خور توجه و ستودنی است چرا که برغم همه مضایق میزان تلفات انسانی به یک سوم در حال حاضر کاهش یافت و مقایسه آن با آمار فاجعه‌بار کشورهای پیشرفته اهمیت موضوع را آشکار می‌سازد.

وی ادامه داد: در بررسی تحولات میدانی کرونانیز رد پای مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس در کنار مدافعان سلامت به‌وضوح مشاهده می‌شود که با نوآوری‌های تحسین برانگیز، سختکوشی و همچنین  یاری رسانی به آسیب‌دیدگان از این ویروس نقش پر رنگ خود را به‌تصویر کشیدند.

این فعال رسانه‌ای مازندران بیان کرد: سپاه سرافراز امروز با ورود هوشمندانه به عرصه فضا و تحکیم پایه‌های اقتدار خود در زمین، دریا و هوا به نیروی واکنش سریع انقلاب در برابر تحرکات احتمالی و نابخردانه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل تبدیل شد و از این رو دل‌های بی‌شمار حامیان انقلاب اسلامی در سراسر گیتی و نیز مردم باایمان و انقلابی کشورمان به‌خاطر این اقتدار و بالندگی قرص و محکم شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر سو باید پذیرفت برخی از مشکلات عرصه مدیریتی و اجرایی که سبب کندی آهنگ پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون اقتصادی و فرهنگی در سال‌های اخیر شد، به‌دلیل بی‌توجهی آشکار تصمیم‌سازان این حوزه به توانمندی و ظرفیت‌های بی‌پایان جوانان با انگیزه و با وجدانی است که در سال‌های دور توانستند کشورمان را درصدر  قله‌های افتخار علمی و پژوهشی و فناوری‌های نوین همانند دانش صلح‌آمیز هسته‌ای بنشانند.

امامی در پایان گفت: بی‌تردید جوانان دلبسته به آرمان والای شهدای عالی‌مقام و امام راحل و پیرو راستین ولایت و رهبری در سپاه نشان دادند که عزت دوباره و افتخارآفرینی مجدد در عرصه‌های مختلف پیشرفت و توسعه همه جانبه در گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های بی‌شمار داخلی دست یافتنی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید شعار امسال با تلاش روحانیون و دست اندرکاران ذیربط به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: روحانیون باید در سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف اهمیت جلب مشارکت مردم در رونق و جهش تولید را تبیین و آنان را برای فعالیت در این عرصه تشویق کنند تا احساس مسوولیت عمومی جامعه بدین منظور افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و اندیشه ورز برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این اداره کل تصریح کرد: در این مکان اندیشه ورز راهکار‌های تحقق این مهم با حضور روحانیون و مسوولان و صاحبنظران مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره‌های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بهره گرفته می‌شود و سطح آگاهی‌های عمومی افزایش می‌یابد.

صاحبقرانی محتوا سازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌های این بخش را دیگر رویکرد‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است