Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد: توزیع بسته‌های ارزاق برای خانواده‌های نیازمند با همکاری خیرین در محله‌های مرکزی شهر تهران آغاز شد. به گزارش گروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، محمد جواد رشیدی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ تهران درباره توزیع بسته‌های حمایتی به این خانواده‌های نیازمند در مرکز تهران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و در راستای اجرای طرح پویش همدلی مومنانه بسته ارزاق تهیه شده توسط گروه‌های مردمی و خیرین منطقه با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه تهیه و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان محله‌های مرکزی تهران بسته کمک معیشتی ارزاق شامل حبوبات، مواد پروتئینی، مواد بهداشتی و سایر لوازم توسط گروه‌های مردمی، خیرین فعال سرا‌های محلات و سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت بسیج شهرداری منطقه۱۱و معاونت اجتماعی فرهنگی تهیه شد.

به گفته رشیدی بسته‌های ارزاق بر اساس لیست نیازمندان که توسط مردم و شهرداری منطقه۱۱ شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تهران فرهنگ شهرداری تهران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد