Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه بازگشت شهریه فعالیت‌های آموزشی موضوعیت ندارد، گفت: حقوق معلمان باید به طور کامل پرداخت شود؛ معلمان مدارس غیردولتی عدم پرداخت حقوق را به ۴۳۱۷ اعلام کنند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید صالح درباره وضعیت باز‌گرداندن بخشی از شهریه مدارس غیردولتی در شرایط فعلی اظهار کرد: در این باره  جلساتی با شورای سیاستگذاری برگزار شد، در این مدت تمام مدارس موظف هستند تمام خدمات آموزشی را ارائه دهند و آموزش در مدارس تعطیل نشد و حتی هزینه‌های بیشتری را برای معلمان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازگشت شهریه فعالیت‌های آموزشی با توجه به این شرایط موضوعیتی ندارد اما درباره شهریه فعالیت‌های غیرآموزشی از طریق تشکیل کمیته‌ای، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود و با مشخص شدن زمان پایان سال تحصیلی، چگونگی بازگشت این شهریه به استان‌ها ابلاغ و جزئیات در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بخشیدن 4 ماه اجاره فضا برای مدارس غیردولتی 

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره حق الاجاره‌ای که آموزش و پرورش از مدارس غیردولتی دریافت می‌کرد، افزود: هفته گذشته آموزش و پرورش پیشنهادی به ستاد ملی کرونا ارائه کرد که با مساعدت رئیس جمهور تصویب شد و بر اساس آن تمام مدارس و مراکز غیردولتی که در فضاهای آموزشی دولتی مستقر بودند، اجاره‌بها به مدت چهار ماه از اسفند تا خرداد برای آنها بخشیده می‌شود.

معلمان و خانواده‌ها مشکلات را به 4317 گزارش دهند

وی درباره پرداخت نکردن حقوق معلمان توسط برخی موسسان مدارس غیردولتی بیان کرد: از روزهای ابتدایی که مدارس تعطیل شد اعلام کردیم موسسان موظف هستند حقوق معلمان را به طور کامل مطابق قراردادی که با آنها دارند، پرداخت کنند؛ معلمان و اولیای دانش‌آموزان که با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند با آموزش و پرورش منطقه یا شماره  4317 سازمان مدارس غیردولتی تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند تا پیگیری شود.

واکنش سازمان مدارس غیردولتی به تقاضای خانواده‌ها برای بازگشت شهریه

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی درباره شرایط ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی آینده گفت: با توجه به ظرفیت محدود مدارس، امکان پیش ثبت‌نام با رعایت پروتکل‌ها و ترجیحاً الکترونیکی وجود دارد و شهریه باید علی‌الحساب واریز شود. در فصل بهار شهریه ابلاغی را اعلام می‌کنیم و اولیا از پایان خرداد به بعد می‌توانند برای پرداخت اقدام کنند؛ همانند هر سال، احتمالا افزایش شهریه داریم اما میزان آن اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مدارس غیر دولتی معلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس غیر دولتی معلمان مدارس غیر دولتی معلمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش‌آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
وی افزود: ۵۷ درصد مدارس غیردولتی سراسر کشور در مقطع ابتدایی است. بر اساس آمار اعلامی تا ۱۴۰۵ تراکم دانش‌آموزدر دوره ابتدایی کاهش زیادی خواهد داشت. محمودزاده با بیان اینکه ۲ درصد مدارس غیردولتی فنی‌حرفه‌ای و ۳ درصد دیگر کاردانش هستند، گفت: تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در سال گذشته رشد خوبی داشته است.
وی بر ثبت اطلاعات همه دانش‌آموزان و پرونده آنها در سامانه سیدا تاکید کرد و افزود: ساختار سازمانی مدارس و مراکز باید درست باشد و موسسین و مدیران مدارس بایست در جهت انجام برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی نهایت دقت را داشته باشند.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تراز علمی دانش آموزان و امتحانات نهایی در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
محمودزاده بر توسعه و راه‌اندازی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در راستای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌افزایی نسل آینده در استان‌ها تاکید کرد و گفت: حتی شهر‌هایی که امکان راه‌اندازی هنرستان را ندارند می‌توانند دو رشته فنی را در ضمیمه مدارس متوسطه راه‌اندازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته