Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:21:30 GMT

ثبت‌نام ۸۰درصد اصناف قزوین در سامانه سلامت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۰۰۲

ثبت‌نام ۸۰درصد اصناف قزوین در سامانه سلامت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید نبیل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهارکرد: هم اکنون ۸۰درصد اصناف و ۵۰ درصد واحدهای تولیدی در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و باید برای واحدهای ثبت نام نشده راهکاری بیاندیشیم تا آن‌ها را متقاعد به تمکین از این قانون کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: قیمت الکل در این استان به دلیل افزایش هزینه‌های تامین مواد اولیه آن ۱۲.۵درصد افزایش یافته است.
نبیل افزود: چون درحال حاضر الکل از ذرت تهیه می‌شود و قیمت این محصول کشاورزی افزایش یافته است، بنابراین با گران شدن قیمت الکل مواجه‌ هستیم.
این مقام مسئول ادامه داد: افزایش قیمت الکل باعث شده که قیمت تمام شده محلول‌های ضدعفونی کننده در بازار نیز افزایش یابد و لازم است که نظارت و بازرسی برای جلوگیری از قیمت‌های نامتعارف تشدید شود.
نبیل با بیان اینکه واحدهای بالای ۱۰۰نفر نیروی کار بیشتر از واحدهای صنفی متوسط و کوچک تحت تأثیر آلودگی قرار دارند، اظهار کرد: شروع دیرهنگام برخی اصناف پرتقاضا مانند آرایشگاه‌ها باعث می‌شود که با ازدحام بیشتری در این مکان‌ها روبرو شویم که لازم است که با انجام تدابیر لازم برای بازگشایی این نوع اصناف راهکاری اتخاذ کرد.
او به فعالیت‌های بیرون بر رستورانی اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان لازم است که برای تداخل فعالیت بیرون بری رستوران‌ها با شرایط این ماه برنامه‌ریزی کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: ماسک‌های تولید شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قیمت گذاری و کیفیت سنجی شده و به همه داروخانه‌ها ابلاغ کردیم که این موارد را رعایت کنند.
 از ۳۰ فروردین ماه سال جاری فعالیت مجدد اصناف شروع شده است.

48

کد خبر 1381406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم