Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و این بار دست روی گزینه‌ای آشنا اما رویایی گذاشته است.
به گزارش آریا، در تابستان 2019، یوونتوس و بارسلونا رقابت شدیدی برای جذب ماتیاس ده لیخت از آژاکس داشتند اما در این رقابت، بارسا شکست خورد و در انتقالی 85 میلیون یورویی، ده لیخت به یوونتوس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع 20 ساله هلندی، شروع بدی در یووه داشت اما رفته رفته در ترکیب بیانکونری جا افتاد تا دوباره علاقه بارسلونا را نسبت به خود جلب کند.
موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود نوشته بارسلونا همچنان وضعیت ده لیخت را دنبال می‌کند و با توجه علاقه یوونتوس به آرتور ملو، امیدوار است بتواند این مدافع جوان را به خدمت گیرد. با این وجود، فابریتزیو رومانو، گزارش داده با وجود علاقه چندین باشگاه اروپایی به ده لیخت، او قطعا در یوونتوس خواهد ماند زیرا این بازیکن از جمله بازیکنان غیرقابل فروش یووه است.
یوونتوس همچنان به جذب آرتور ملو علاقه دارد اما بارسلونا، دوست ندارد در ازای پیانیچ، آرتور را به یووه بفرستد و چهار بازیکن دیگر از این تیم را مد نظر دارد. آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا یکی از بازیکنانی است که خواهان زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد و در همین راستا، خبر علاقه یوونتوس جهت معاوضه پیانیچ و آرتور منتشر شده است.
به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا ارزش آرتور ملو، هافبک برزیلی خود که به زودی 24 ساله می‌شود را بسیار بالا می‌داند و تنها در صورت معامله‌ای پرسود حاضر به جدایی او می‌شود. به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی، یوونتوس که به آرتور علاقه‌مند است قصد دارد در ازای جذب او، بازیکنی را به بارسلونا پیشنهاد کند. رادیو کاتالونیا از علاقه یوونتوس جهت معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور خبر داده بود اما طبق یافته‌های موندو دپورتیوو، بارسلونا علاقه‌ای به داشتن این بازیساز 30 ساله بوسنیایی ندارد.
بارسلونا ترجیح می‌دهد در ازای آرتور، رودریگو بنتانکور هافبک جوان اروگوئه‌ای یوونتوس را جذب کند اما او یکی از ستون‌های خط هافبک این فصل یووه بوده است. فدریکو برناردسکی، گزینه دیگری برای بارسلونا است چون آن‌ها یک سالی هست که وضعیت این وینگر ایتالیایی را مد نظر دارند. چند پسته بودن برناردسکی از دلایل علاقه بارسلونا به اوست. بارسلونا به غیر از این دو نفر، دو گزینه از خط دفاعی یوونتوس را در نظر دارد: مریح دمیرال و ماتیا دی شیلیو. ماتیا دی شیلیو که قابلیت بازی در دو سمت خط دفاعی را دارد، توجه بارسلونا را جلب کرده و دمیرال با وجود پارگی رباط صلیبی، علاقه کاتالان‌ها را برانگیخته است. این در حالی است که بارسلونا همچنان رویای جذب ده لیخت را دنبال می‌کند اما خرید او بسیار مشکل خواهد بود.
شیوع ویروس کرونا و توقف فوتبال باعث می شود احتمالا در تابستان به جای انتقال بازیکنان با پول، شاهد معاوضه آنها با هم باشیم. به گزارش رادیو کاتالونیا، میرالم پیانیچ زمانی برای بانوی پیر غیرقابل فروش بود اما اخیرا سران یوونتوس تصمیم گرفته اند در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، او را بفروشند و گزینه مناسب تری برای ساری جذب کنند. پاری سن ژرمن به این هافبک بوسنیایی علاقه زیادی دارد. با این حال ممکن است اتفاق دیگری در بازار بیفتد. روابط بین سران یوونتوس و بارسلونا بسیار خوب است و آنها اخیرا در رده جوانان، بازیکنانی را معاوضه کرده اند. در واقع یوونتوس و بارسلونا مذاکرات خود را برای معاوضه پیانیچ با آرتور ملو آغاز کرده اند.
آرتور ملوی برزیلی که تازه دومین فصل حضورش در بارسلونا را سپری می کند، تا سال 2024 قرارداد دارد و یوونتوس برای پذیرفتن انتقال پیانیچ به بارسلونا، او را می خواهد. قرارداد پیانیچ با یوونتوس تا سال 2023 اعتبار دارد اما در ایتالیا گفته می شود که رابطه او با ساری چندان خوب نیست و سرمربی ایتالیایی معتقد است پیانیچ توقعات او را برآورده نکرده است. همین باعث می شود درها برای خروج ستاره بوسنیایی باز شود.
با وجود آنکه پیانیچ 30 ساله است، اما بارسلونا علاقه زیادی به او دارد و حاضر است هافبک مستعد 23 ساله خود را در ازای او به یوونتوس بدهد. روز گذشته مدیاست نیز گفته بود یوونتوس دیگر پیانیچ را غیرقابل فروش نمی داند و به نظر می رسد در مذاکره برای خروج او است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس ده لیخت آرتور ملو ده لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!