Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از راه‌اندازی 2 نقاهتگاه برای بیماران کرونایی با ظرفیت 250 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خبر داد.

جهانشیر امینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برای مبارزه با کرونا اظهار کرد: «دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی با ظرفیت 250 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تشکیل شده و حدود 22 نفر از دانشجویان سال آخر پرستاری داوطلب شدند که در این نقاهتگاه همکاری و به بیمارانی که بهبود یافته‌اند کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «با آغاز بیماری کرونا و تشکیل شورای تأمین استان کردستان در این باره 8 اسفند 98 فعالیت‌های آموزشی و خوابگاه‌ها تعطیل شد. دو روز بعد همه فضاهای آموزشی گندزدایی و به همه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی کردستان آموزش‌های مقابله با بیماری ویروس کرونا ارائه و دستورالعمل مبارزه با این بیماری تهیه و برای همه کارکنان تببین شد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به حضور مستمر معاونت علوم پزشکی این دانشگاه در ستاد استانی مبارزه با کرونا اضافه کرد: «ستاد سلامت و پیشگیری از بیماری کرونا با کمک معاونت علوم پزشکی تشکیل شده و تاکنون هشت جلسه کاری نیز برگزاری کرده‌ایم. مربیان و تعدادی از پرسنل پرستاری با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان به بیمارستان اعزام شده‌اند.»

تعیین اصالت مواد ضدعفونی استان کردستان

امینی ادامه داد: «تعداد قابل توجهی از تجهیزات پزشکی شامل لباس و گان به پرسنل بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اهدا و به همت دانشجویان واحد سما و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تعداد زیادی ماسک تولید شده است.»

وی با اشاره به تعیین هویت و اصالت مواد ضدعفونی کننده تولیدشده در استان کردستان توسط گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی این استان عنوان کرد: «تعداد زیادی از دانشجویان پرستاری این دانشگاه برای گذراندن طرح خود به بیمارستان‌های استان اعزام و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعدادی از آنان خارج از نوبت استخدام شدند.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کردستان نقاهتگاه بیماران کرونایی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دودانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی تبیین کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روز‌های ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در‌ب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن در‌های حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود