Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیام تبریکی خطاب به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مناسبت پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، تاکید کرد: این دستاورد بزرگ ملی ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیام تبریکی خطاب به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مناسبت پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، تاکید کرد: این دستاورد بزرگ ملی ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

با سلام و تحیات الهی

در آستانه ماه ضیافت الهی و در سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفقیت سربازان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتاب غرورآفرین ماهواره نور که دستاورد بزرگ ملی و تحولی نوین در عرصه فضایی کشور بود، ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت و این مهم را به رخ دشمنان نظام کشاند. که برای اولین بار و با استفاده از موشک ماهواره بر ساخت دانشمندان و محققین عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، باعث افتخار دوچندان است.

یقینا این موفقیت مرهون زحمات و تلاش های بی دریغ همرزمان عزیزمان در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

اینجانب صمیمانه این موفقیت غرورآفرین را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی)، حضرتعالی و همه همرزمان شما در آن نیرو و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)
سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران نیروی هوافضای سپاه ماهواره نور قدرت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است