Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنیم با رعایت فاصله گذاری در اماکن پردد حاضر شوند،گفت: در غیر اینصورت و عدم رعایت موارد فاصله گذاری اجتماعی امکان تشدید ابتلا به کرونا در استان پیش بینی می‌شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این جلسه روسای کمیته‌ها مسائل مربوطه به روند شیوع بیماری کرونا را ارائه دادند، اظهار داشت: برخی از نقاط کشور تنزل شیوع را داشتند و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته برخی نقاط در موج دوم شیوع در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد استاندار کرمان از بازگشایی مرکز تعویض پلاک و جمع‌آوری ایست بازرسی‌های ورودی استان؛ احتمال شیوع مجدد کرونا وجود داردیک نماینده مجلس: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحران کرونا افزایش یابدیزد | اتحادیه آجیل و خشکبار در تب خسارت های شیوع کرونا؛ صادرات خشکبار در زمان محدود درخواستی برای رفع مشکل

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ، شهرستان‌های سراسر کشور به 3 وضعیت سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند و بر اساس روند شیوع در آنها نسبت به آغاز به کار و بازگشایی مساجد، اماکن متبرکه  تصمیم گیری می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در البرز بویژه از سوی کادر درمانی دغدغه و نگرانی بواسطه موج دوم شیوع کرونا ایجاد شده است،بیان کرد: از این رو رئیس دانشگاه علوم پزشکی مامور به رصد وضعیت بیمارستان‌های استان شده است.

استاندار البرز عنوان کرد: همچنان در البرز شعار در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی به جد مورد تاکید است چراکه ار پیک جدید شیوع هراس داریم.

شهبازی با اشاره به اینکه بیش از 86 درصد از جمعیت البرز غربالگری کرونا شدهاند، افزود: امید است  شاهد این موج جدید شیوع نباشیم ولی اگر این شیوع به استان راه یابد، وضعیت طغیان کرونا را در استان رخ می‌دهد.

وی با شاره به وضعیت در شهرهای پرجمعیت، عنوان کرد: شهرستان اشتهارد که غالب جامعه کارگری در آن شهرستان هستند که باید به طور حتم مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به ابلاغ وزیر کشور در خصوص ساماندهی و اولویت گذاری استانداران برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و احصاء کارشناسانه نقاط ضعف و آسیب‌ها و رفع آنها در سال 99، گفت: در سال جهش تولید استان البرز طبق ابلاغ وزیر محترم کشور می‌تواند مانند سال گذشته در بخش هایی همچون صادرات، اشتغال و رونق تولید، مقام خوبی را در کشور داشته باشد از این رو توصیه‌ها و راهبردهای 30 گانه وزیر کشور را در جلسات مربوطه عملیاتی می‌کنیم.

وی افزود: بخش بزرگی از نیاز کشور در حوزه تولید مواد ضدعفونی کننده، اقلام دارویی و بهداشتی در البرز تولید می‌شود و این آمادگی وجود دارد که به صادرات نیز نگاه کنیم.

شهبازی با اشاره به تلاش صنعتگران البرز در راه مقابله با کرونا، گفت: از تولیدکنندگان البرزی که در تهیه و تولید اقلام ضدعفونی کننده برای حفاظت از سلامت مردم تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ ع

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ از اجرای آزاد سازی بیش ار ۲۹۵۲ هکتار از اراضی و باغات در سال ۱۴۰۲ در این شهرستان خبر می دهد ولی متاسفانه ساخت و سازها در اراضی و باغات همچنان ادامه دارد.   بسیاری از بنگاه داران  با خرید اراضی و باغات ارزان قیمت آن را تفکیک و تبدیل به شهر ک های غیر مجاز می کنند و با استفاده  از فضای مجازی و تبلیغات مبادرت به فروش قطعات با قیمت پائین تر می کنند    میرزایی گفت: ما هیچ شهرک مصوبه که داخل اراضی کشاورزی باشد را تا کنون مجوز مسکونی ندادیم و آنهایی که ساختند فاقد مجوز های قانونی و بسیاری از متخلفان دارای پرونده در محاکم قضایی  هستند.   وی گفت: در سال جاری ۱۲۵ مورد شناسایی اراضی کشاورزی که تغییر کاربری و ساخت و ساز شده شناسایی و اخطار لازم را دریافت و به زودی اعمال قانون خواهد شد.   رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: اراضی کشاورزی قابلیت ساخت و ساز را ندارد مردم فریب بعضی از املاکی ها را نخورند.    وی گفت: عده ای سود جو با تفکیک غیر قانونی باغات و اراضی کشاورزی مبادرت به ساخت و ساز می کنند که خسارت جدی به بخش تولید وارد کرده است.   وی گفت: در تبصره دو ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها باتوجه به دستورالعمل تعیین مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز موضوع ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه اجرائی قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها کلیه تغییرکاربری های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ ها بدون رعایت ضوابط و مقرر مربوطه و اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک و یا موافقت سازمان جهاد کشاورزی در قالب طرح‌های تبصره ۴ الحاقی قانون مذکور ممنوع اعلام شده است.   میرزایی افزود: با استناد تبصره دو ماده ده قانون نسبت به قلع و قمع کلیه مستحدثات ساخته شده اقدام و فرد خاطی به دادگاه معرفی می گردد.   وی تاکید کرد: اگر افرادی تمایل به داشتن ویلا یا زمینی در روستا ها را دارند بهتر است ابتدا ملک مورد نظر را از امور اراضی. جهاد کشاورزی استعلام کنند اینکه افراد فروشنده با چرب زبانی اراضی کشاورزی را جسبیده به بافت می دانند و به زودی به بافت روستا الحاق می شود اصلا در حیطه مسئولیت آنان نیست و صرفا"قصدشان فروش اراضی کشاورزی با قیمت های نجومی به افرادی است که آگاهی لازم را ور مورد این قوانین ندارند.    

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا