Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:07:49 GMT

قابلیت جدید فیس بوک برای تماس ویدیویی ۵۰نفره

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۶۶۷

قابلیت جدید فیس بوک برای تماس ویدیویی ۵۰نفره

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مارک زاکربرگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قابلیت مکالمه و تماس ویدئویی گروهی یا ویدئو کنفرانس آنلاین تحت عنوان Messenger Rooms در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر خواهد شد که به کاربران در زمان بحران شیوع گسترده ویروس کرونا، قرنطینه و دورکاری این امکان را می دهد تا به صورت همزمان و آنلاین به فعالیت های کاری و شغلی و آموزشی خود بپردازند و با همکاران، کارفرمایان و اساتید خود به صورت ویدئویی ارتباط داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  فیس بوک، این قابلیت جدید در هفته جاری پیش از انتشار عمومی و همگانی آن در سراسر جهان در برخی از کشورها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این قابلیت که بر روی هر دو پلتفرم شبکه اجتماعی فیسبوک و همچنین پیام رسان فیسبوک مسنجر قابل اجرا و دسترسی است، به کاربران اجازه می دهد تا سقف ۵۰ نفر را به ویدئو کنفرانس یا تماس ویدیویی گروهی خود اضافه کنند.  

بر اساس گزارش سی نت، کاربران قادر خواهند بود حتی آن دسته از افرادی که حساب کاربری فیس بوک ندارند را نیز به مکالمه ویدئویی گروهی خود بیافزایند.  

گفته می شود هیچ محدودیت زمانی در برقراری این تماس‌های ویدئویی گروهی یا ویدئو کنفرانس با استفاده از این قابلیت جدید وجود نخواهد داشت.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، فیس بوک این قابلیت جدید را به منظور رقابت با سایر اپلیکیشن های فعال در این زمینه همچون زوم، مایکروسافت تیمز و اسکایپ توسعه داده است تا بتواند بدین ترتیب نظر و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند و به آنها در مدت زمان دورکاری و همچنین تعطیلی نظام آموزشی در سراسر جهان کمک کند.  

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیس بوک تماس ویدیویی ویدئو کنفرانس قابلیت جدید فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از سد استرالیا گذشت

تیم فوتسال عربستان با کسب پیروزی مقابل استرالیا امید به صعود از مرحله گروهی جام ملت های 2024 آسیا ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که با برتری سه بر دو عربستان به پایان رسید.

عربستان در حالی به سه امتیاز این دیدار از گروه B این رقابت‌ها رسید که نخستین بازی خود را به عراق واگذار کرده بود. همچنین استرالیا بار دیگر نتیجه‌ای مشابه با انچه مقابل ازبکستان کسب کرده بود را رقم زد تا کمترین شانس را برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • ادوبی روی هوش مصنوعی مولد ویدیویی کار می‌کند
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح