Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:42:37 GMT

مارادونا: با رونالدینیو مثل جنایتکار برخورد نکنید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۷۱۸۶

مارادونا: با رونالدینیو مثل جنایتکار برخورد نکنید

دیگو مارادونا از رونالدینیو که به خاطر تخلف اخیرش در پاراگوئه حبس است دفاع کرد و گفت که نباید با او به عنوان یک جنایتکار برخورد شود.

ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا دو ماه پیش به خاطر استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به خاک پاراگوئه به زندان افتاد و بعد از یک ماه حضور پشت میله‌ها، دو هفته پیش با قید وثیقه آزاد شد اما هنوز در همین کشور در حصر خانگی است تا پروسه تحقیقات و  رسیدگی به پرونده او تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا درباره رونالدینیو به نشریه «دیا» گفت: اتفاقی که برای رونالدینیو رخ داد، مرا ناراحت کرد. او جنایتکار نیست. فقط برای کار به پاراگوئه رفته بود. به نظر می‌رسد تنها اشتباهش این است که به خاطر محبوبیتش در کانون توجه است. او دوست من است و تا پای جان از او حمایت می‌کنم.

مارادونا در ادامه درباره آثار منفی شیوع کرونا بر فوتبال جهان و کشورش به خصوص در زمینه اقتصادی هم گفت: اقتصاد دیگر مانند قبل نخواهد شد. سران و مقامات کشورها باید خیلی سخت کار کنند تا از این وضعیت عبور کنیم. خوشبختانه ما در اتحادیه فوتبال آرژانتین مدیران فوق‌العاده‌ای داریم و من مطمئنم که آنها بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دیگو مارادونا رونالدینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید

نسخه‌ی پریمیوم پیام‌رسان محبوب تلگرام امکانات ویژه‌ای مانند آپلود فایل‌هایی با حجم چهار گیگابایت، استیکرها و ایموجی‌های متنوع و ترجمه و تبدیل پیام‌ صوتی به پیام متنی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

به گزارش زومیت، تلگرام سرویس پولی پریمیوم را به‌صورت رایگان به برخی از کاربرانش ارائه می‌دهد، اما با یک پیش‌شرط مهم. این افراد باید به تلگرام اجازه دهند که از شماره‌تلفن آن‌ها برای ارسال کدهای یک‌بارمصرف ازطریق SMS استفاده کند.

به‌نوشته‌ی کانال تلگرامی Telegram Info English، تلگرام طرح جدیدی به نام Peer-To-Peer Login Program (یا P2PL) را در اندروید راه‌اندازی کرده است. این پیام‌رسان ازطریق P2PL و با بهره‌گیری از شماره‌تلفن شما، کد یک‌بارمصرف برای کاربران دیگر می‌فرستد تا بتوانند وارد حساب خود شوند.

تلگرام می‌گوید ماهانه بیش‌از ۱۵۰ پیامک کد یک‌بار‌مصرف توسط یک شماره‌تلفن ارسال می‌شود و هزینه‌ی آن‌ها برعهده‌ی صاحب شماره‌تلفن است. کاربران می‌توانند از ارسال پیامک به شماره‌های بین‌المللی صرف‌نظر کنند تا هزینه‌ی پیامک غیرمعقول نباشد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امنیتی ارسال پیامک کد یک‌بار‌مصرف ازطریق شماره‌تلفن شما، نمایش آن به کاربران دیگر است. تلگرام می‌گوید مسئولیتی در قبال مزاحمت‌های احتمالی افراد برای یک‌دیگر قبول نمی‌کند.

اشتراک رایگان تلگرام پریمیوم می‌تواند قدم مثبتی برای تجربه‌ی قابلیت‌های ویژه‌ی این پیام‌رسان باشد؛ اما جنبه‌های منفی و نقض قوانین حریم خصوصی کاربران ازطریق P2PL یکی از بزرگ‌ترین دلایل صرف‌نظر از آن به‌شمار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • ماشین که جوش میاره درب رادیاتور را باز نکنید + فیلم
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند