Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@06:50:11 GMT

«حالت ساکت» جدید، فرصتی برای اندکی دور ماندن از فیس‌بوک

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۷۲۶۴

«حالت ساکت» جدید، فرصتی برای اندکی دور ماندن از فیس‌بوک

ایتنا - همانقدر که این اپ مفید است این خطر را هم در پی دارد که بیش از حد وقت ما را بگیرد. فیسبوک، با بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون کاربر، به بخشی لاینفک از زندگی بسیاری از انسان‌ها تبدیل شده است؛ و همانقدر که این اپ مفید است این خطر را هم در پی دارد که بیش از حد وقت ما را بگیرد.
اگر شما یک کاربر فیسبوک هستید، کافیست آمار استفاده از این اپ را در گوشیتان چک کنید تا متوجه این موضوع شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این علت است که یک قابلیت جدید فیسبوک برای موبایل‌ها، به نام Quiet Mode، دارای اهمیتی ویژه احساس می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، این «حالت ساکت»، که خبر ارائه آن در پست کوتاهی در صفحه شیوع کرونا ویروس در فیسبوک منتشر شد، بخشی از یک مجموعه جدید از قابلیت‌ها است که به شما برای مدیریت زمانتان بر روی این پلتفرم کمک می‌کند.
 
این شرکت در این پست اینگونه توضیح داده است که: «در این روزها که خود را با روال‌های جدید تطابق می‌دهیم و در خانه می‌مانیم، تعیین مرزهایی درباره اینکه چگونه وقتتان را در محیط آنلاین صرف نمائید می‌تواند مفید باشد.
ما ابزارهایی داریم که می‌توانند به شما برای یافتن توازن مناسب درباره نحوه استفاده‌تان از فیس بوک کمک کنند، از جمله برای کمک به شما برای تمرکز بر خانواده و دوستانتان، خواب بدون حواس‌پرتی، یا مدیریت نحوه صرف زمانتان در خانه».
 
 


وقتی حالت ساکت را روشن کنید، این حالت «بیشتر» پوش نوتیفیکیشن‌ها را بی‌صدا (mute) می‌کند و وقتی این اپ را باز می‌کنید به شما هشدار می‌دهد که این زمانیست که تصمیم گرفته بودید فیسبوک مزاحتمان نشود.
به عنوان مثال، آپدیت‌های محرمانگی فیسبوک یکی از انواع نوتیفیکشن‌هایی هستند که وقتی حالت ساکت روشن باشد همچنان پوش خواهند شد.
 
حالت ساکت در حال حاضر برای آیفون‌های جدید در حال ارائه است؛ در اندروید، بنا بر گزارش وبسایت VentureBeat، این قابلیت در ماه مه عرضه خواهد شد.
وقتی این قابلیت برای شما قابل استفاده شود، آن را با ضربه زدن روی منوی همبرگر در سمت راست پایین (آیفون)، زیر بخش «مدت استفاده شما از فیسبوک (Your time on Facebook)» آن را خواهید یافت.
  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک حالت ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت آغاز شده است. فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم، از مهم‌ترین اهداف این هفته به شمار می‌رود. 

دیگر خبرها

  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم