Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:12:30 GMT

معلولان لرستانی صاحب خانه می شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۷۵۲۱

معلولان لرستانی صاحب خانه می شوند

وفایی گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء معلولان لرستانی صاحب خانه می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا وفایی» امروز(7 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه بین بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیاء خبرداد و اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه خاتم‌الانبیاء منعقد شده است برای معلولان با درصد معلولیت شدید و بسیار شدید خانه احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی استان لرستان بیان کرد: براساس این طرح برای ۱۱۰ خانوار که دارای معلولیت شدید و بسیار شدید هستند، واحد مسکونی احداث می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته برای تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش، تعهد بهزیستی لرستان ۲۰۲ واحد بود، افزود: در سایه تلاش به عمل آمده در سال 98 تعداد 435 واحد مسکونی برای مددجویان امداد استان احداث شد که بیش از حد تعهد بوده است.

 

وفایی ادامه داد: برای تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر از دو معلول در شهر ۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین برای تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر از دو معلول در روستا ۳۶ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

 

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان، اظهارکرد: همچنین برای خانواده‌های دارای یک معلول و زنان بی‌سرپرست نیز ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده است.

 

وی افزود: در کنار این وام‌های بلاعوض، بنیاد مسکن نیز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌کند.

 

وفایی با اشاره به برنامه های اداره بهزیستی در حوزه مسکن برای جامعه هدف، اظهار کرد: تاکنون ۳۳ زن سرپرست خانوار که فاقد مسکن بوده در استان شناسایی شدند که مورد حمایت قرار می گیرند.

 

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان اظهارکرد: به هرکدام از آنها ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان وام توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود البته این تسهیلات مختص افرادی بوده که زمین برای ساخت واحد مسکونی خود دارند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات قرارگاه خاتم الانبیاء مسکن میلیون تومان وام دو معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد