Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:26:49 GMT

دانلود قسمت نهم سریال هم گناه با حجم نیم بها

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۷۵۷۲

دانلود قسمت نهم سریال هم گناه با حجم نیم بها

قسمت 9 سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه 8 اردیبهشت در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد. قسمتهای این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان رویا تیموریان و پدرام شریفی از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه سریال «هم گناه» که اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است، آمده: خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که....

جهت دانلود قانونی قسمت های این سریال روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت نهم سریال هم گناه

همچنین به اطلاع می رسد قسمت بیستم سریال دل روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه بر روی سامانه حلال دانلود منتشر خواهد شد که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را دانلود نمایید.

دانلود قسمت بیستم سریال دل

چرا حلال دانلود؟

بر خلاف سایتهای فروش اشتراکی نمایش فیلم و سریال که لایسنس فیلم مربوطه تنها یک بار توسط آنها خریداری و به هزاران نفر فروخته می شود! کلیه فایل های این سامانه توسط شرکت پخش کننده سریال، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی توسط درگاه مالی اختصاصی آن ها دریافت و مستقیما به حساب تولید کننده فیلم واریز می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود سریال هم گناه سریال دل حلال دانلود هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود

مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا جمعه ۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ»، شنبه و یک شنبه ۸ و ۹ در دو قسمت اردیبهشت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • (عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود