Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال گفت: چندی پیش همراه با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال با حضور در میدان شهید طهرانی مقدم تهران به اهدای ماسک به مردم و ضدعفونی کردن خودرو‌های عبوری پرداختیم.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «نیما نکیسا» یکشنبه 7 اردیبهشت با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه دو «در انتهای الوند» از تلاش ورزشکاران  برای فرهنگ‌سازی در دوران کرونا، لزوم قرار گرفتن ورزشکاران در رأس امور ورزشی و ریاضت پیشکسوتان ورزش برای رسیدن به محبوبیت و شهرت صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما نکیسا با تأکید برقرار گرفتن ورزشی‌ها را رأس امور گفت: سیستم سیاست‌گذاری کلان ورزش، باید رویکرد مهربانانه‌ای به افراد ورزشی تحصیل‌کرده موجه در بحث تربیت مدیریت‌های کلان ورزشی نشان بدهد، ما شاهد حضور افراد موفقی مثل حسن رنگرز، علیرضا دبیر، ابراهیم شکوری، دقیقی، میر شاد ماجدی و... در این حوزه هستیم، دوستان عزیزی آمدند و بسیار موفق کارکردند و هنوز هم افراد قابلی وجود دارند که حضورشان بسیار مثمر ثمر خواهد بود. افرادی که از جنس ورزش هستند، بارها و بارها مصدوم شدند، بارهای روی تخت بیمارستان خوابیدند، تحصیلات دانشگاهی دارند و می‌دانند با مربیان خارجی و داخلی چطور باید قرارداد ببندند و با حضور آن‌ها  دیگر اتفاقاتی که شاهد آن هستیم نمی‌افتد.

وی ادامه داد: کاری به عملکرد افراد ندارم، اما من در زمان آقای تاج و ساکت در فدراسیون ورزشی در بخش «فوتبال پایه» مشغول به کار شدم، الان هم با توجه به تغییر و تحولاتی که در فدراسیون اتفاق افتاده خیلی می‌توانیم کارهای بهتر انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام نمی‌کنم، افزود: اینکه به سطحی از تجربه رسیده باشم که بتوانم مدیریت فوتبال کشور را به سمتی که لایق اسم ایران باشد، ببرد را در خود نمی‌بینم. بنا براین برای ریاست داوطلب نخواهم شد و چه خوب که اگر به کسی مسئولیتی پیشنهاد می‌شود و در توانش نیست، بگوید که نمی‌توانم.

نکیسا در پاسخ به سؤال مجری که بین مدیریت و مربیگری کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ گفت: مربیگری را خیلی دوست دارم، اما معتقدم در بحث مدیریت اگر ورود درستی داشته باشیم می‌توان مثمر ثمر باشیم.

واکنش مسئول توسعه فوتبال پایدار در ایران به اظهارات پدر «آرات» 

مسئول توسعه فوتبال پایدار در ایران در واکنش به اظهارات پدر آرات در فضای مجازی گفت: فلسفه موفقیت  با رنج و ریاضت، دور بودن از بسیاری از ناهمواری‌ها و پرداختن به ارزش‌ها  همراه است، قهرمانی مثل علی کریمی،  عابد زاده، استیلی و پروین، حسن روشن ، کسانی که امروز در قید حیات نیستند، همه عمر تلاش  کردند تا به پیک موفقیت و محبوبیت برسند. به نظرم درباره این پدیده باید روانشناسان، جامعه شناسان کارشناسانی مثل دکتر واعظی و حمزه اظهارنظر کنند، اما  وای به حال شبکه مجازی و کسانی که علاقه‌مند به فضایی هستند که با ریاضت و رنج و افتادگی به دست نیامده، افرادی که از آن‌ها  اسم بردم، تاریخ ورزش  ایران  را نوشته‌اند، کسانی مثل دبیر و .. عمری آسیب دیدند تا به جایگاهی که شایسته آن هستند برسند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال  درباره اینکه بهترین دروازه‌بان ایران کیست؟  نیز گفت:  در حال حاضر دروازه‌بان یک تیم ملی از نظر من علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان دو  پیام نیازمند و دروازه‌بان سه تیم که الان می‌تواند رقابت  خیلی شدید هم بین آن‌ها باشد رشید مظاهری هستند، البته امیر عابدزاده  هم دارد در فوتبال اروپا ماندگار می‌شود و جای تقدیر و تحسین دارد، اما شاید اگر داخل بازی می‌کرد  نگاه بیشتر روی ایشان بود. در بین لژیونرها هم  هر ایرانی که بتواند خودش را به سطح اروپا برساند برای من باعث افتخار است. 

دست  جامعه پزشکی کشور را می‌بوسم

نیما نکیسا در این برنامه با اشاره به شرایط سخت زندگی در بحران کرونا  از  تلاش جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: دست‌بوس  گروهی هستم که در سخت‌ترین شرایط در حال جان‌فشانی برای این سرزمین هستند و مدت‌هاست حتی خانواده‌های خود را ندیده‌اند. 

معاون فرهنگی  واحد فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی در بیمارستان مسیح دانشوری افزود: احساسم بر این است که مردم با  کوید 19 سازگاری پیدا کردند و ان را به‌عنوان رفیق پذیرفته‌اند، اما جا دارد  دوستان در شبکه‌های مختلف صداوسیما  به بیمارستان‌ها سر بزنند و از بیماران کرونایی  تصاویری را به مردم نشان بدهند.

این ورزشکار افزود: بیمارستان مسیح دانشور جزو خط‌شکن‌های مبارزه با کروناست ، همه افراد  بیمارستان از دکتر صادق بیگی تا دکتر ولایتی و مظاهری و همه بزرگان پزشکان و پرستاران بیمارستان سه ماه است برای این سرزمین جان‌فشانی می‌کنند و باید از آن‌ها قدردانی کرد.

اهل چالش نیستم 

وی درباره اجرای چالش در خانه بمانیم توسط ورزشکاران گفت: شخصاً اهل چالش نیستم،  گرچه  این قضیه را نقض هم نمی‌کنم.

وی افزود: چندی پیش همراه با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال با حضور در میدان شهید طهرانی مقدم تهران به اهدای ماسک به مردم و ضدعفونی کردن خودرو‌های عبوری پرداختیم، همچنین به مردمی سر زدیم که شاید کسی باور نکند در فاصله 20 تا 25 دقیقه‌ای همین تهران در شرایط بسیار اسفبار زندگی می‌کنند و امیدوارم در این شرایط که شهرداری محترم،  تهران بخش نیروی انتظامی و بخش‌های مرتبط بتوانند کاری برای این  افراد که ممکن است ناقل باشند کاری  انجام دهند. 

به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر و سردبیری سید مسعود مرعشی کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:55 تا ۹ صبح در شبکه دو به‌صورت زنده پخش می‌شود.

این برنامه از بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و … تشکیل‌شده است و از مجریان آن می‌توان به نجمه جودکی، حامد مهربانی، مجید یحیایی و سعیده اسماعیلی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ورزشی ورزش چالش دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال