Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که پخش برنامه‌های ویژه ماه رمضان از جمله لحظات افطار سیما از روز گذشته کلید خورد اما «عقیق» به عنوان ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج با وجود ساخت دکور و برنامه‌ریزی‌ها یکباره از آنتن کنار رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از مهمترین برنامه‌های کنداکتور ماه رمضان سیما، ویژه‌ برنامه‌های لحظات افطار است که بیشترین مخاطب را به خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال‌های اخیر نیز برنامه‌هایی چون «ماه عسل»، «هزار راه نرفته» و حتی «دعوت» روزهای خوشی را پشت سر گذاشتند. هرچند که همه ساله شاهد تغییر این برنامه‎ها هستیم و جایشان را با دیگران عوض کرده‌اند.

شب گذشته و همزمان با آغاز ماه رمضان امسال، برنامه‌های لحظات افطار از جمله «مکث» شبکه دو، «مثل ماه» شبکه سه و «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار روی آنتن رفتند و «دعوت» شبکه یک نیز از امشب، یکشنبه به این جمع اضافه خواهد شد.

شبکه پنج سیما از چندی پیش روزهایی را صرف جایگزینی برنامه پرحاشیه سال گذشته یعنی «اختیاریه» کرد و براین اساس قرار بود «عقیق» را از آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن بفرستد که در روز پخش با عدم حمایت اسپانسر از کنداکتور سی روزه حذف شد.

این برنامه به تهیه‎کنندگی محمد قنبری، رویکردی مثل عمده برنامه‌های افطار این چندسال اخیر داشت و روایت‌هایی داستانی متناقض از مهمانان خاص را برای پخش زنده آماده کرده بود.

بر این اساس هم قرار بود این برنامه هرشب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه با اجرای هیراد حاتمی و با موضوعاتی متفاوت میزبان مردم باشد که نهایتا به دلیل عدم حمایت اسپانسر و حامی برنامه به طور کامل از لحظات افطار این شبکه کنار رفت. این درحالی است که حتی دکور «عقیق» در شهرک آزمایش ساخته شده بود و احتمالا تمام هزینه‌های انجام شده نیز هدر خواهد رفت.

تولید برنامه‌های ویژه ماه رمضان از سریال‌های نمایشی گرفته تا برنامه‌های سحر و افطار ماه مبارک جای ثابتی را در برنامه‌ریزی مدیران سیما داشته‌اند و به طور معمول مورد حمایت داخلی و اسپانسرها نیز قرار گرفته‌اند اما حذف برنامه‎ای این چنین ساعاتی قبل از پخش جای تعجب و سوال دارد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه پنج برنامه افطار ماه رمضان 99 برنامه عقیق لحظات افطار ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان » به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند