Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صوفی روز یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا استانداری همدان بیان کرد: بسته حمایتی نقدی از طریق کمیته امداد برای اقشار آسیب پذیر پیش بینی شده بود که لیست اسامی زباله گردها، دست فروش و کهنه فروش ها در اختیار این نهاد برای پرداخت این بسته حمایتی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین با همکاری فروشگاه رفاه همدان ۲ هزار بن خرید ۲۵۰ هزار تومانی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفت تا با استفاده از آن اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی ادامه داد: شهرداری همدان علاوه بر این اقدام به حمایت از پاکبان ها و فعالان در بخش فضای سبز شهرداری با ارائه بن رفاه خرید ماه رمضان ۶۰۰ هزار تومانی کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مکان هایی برای عرضه مواد غذایی به مسافران پیش بینی می شد اما امسال همزمانی این ماه با شیوع کرونا موجب تعطیلی فعالیت اغلب صنوف شده است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اضافه کرد: با این وجود باید مکان هایی در سطح شهر پیش بینی کرد تا در صورت ورود مسافر بتوانند در این رستوران ها با رعایت شئونات اسلامی اقدام به صرف غذا کنند.

محمود رضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: تاکنون در ستاد ملی مقابله با کرونا برای کسب و کارهای پر ریسک تصمیمی گرفته نشده به جز هتل ها که مقرر شد بدون فعالیت رستوران ها بخش اقامت فعال باشد تا تصمیم نهایی گرفته شود.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا هفتم اردیبهشت امسال ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۷۱۰ نفر رسید.

برچسب‌ها شهرداری همدان بسته حمایتی ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان بسته حمایتی ویروس کرونا همدان شهرداری همدان بسته حمایتی ویروس کرونا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟

در گزارشی از آزاد شدن واردات جت شخصی به کشور به‌شدت انتقاد شده است.

به گزارش اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش آمده است:

وقتی از «جت شخصی» صحبت می‌کنیم؛ مشخص است که درباره چه چیزی حرف می‌زنیم. یک هواپیما با گنجایش ۷ تا ۱۰ نفر که فقط عده‌ای خاص قدرت اجاره یا خرید آن را دارند؛ بنابراین کسی مخالف دسته‌بندی این کالا در رده لاکچری‌ها نیست. اما کاربران شبکه‌های اجتماعی سؤال می‌کنند که چرا در شرایط تنگنای ارزی موجود که بسیاری از کالا‌ها در رده «لوکس» دسته‌بندی شده و واردات آن ممنوع است؛ برای قشر خاصی که قدرت خرید همه‌چیز را دارند، خرید و فروش جت شخصی آزاد شده تا به زندگی لوکس خود چهره تازه‌ای بدهند و از یکنواختی در بیایند؟ این دسته از کاربران، به شرایط واردات آیفون ۱۴ که سال‌هاست واردات آن ممنوع است اشاره می‌کنند.

یا به واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار که به عنوان کالای لوکس، انجام این کار منوط به صادرات کالای دیگری شده. یا واردات خودرو که دو سال است به دلایل مختلف انجام نمی‌شود یا فرایند کندی دارد. یا واردات لوازم خانگی که به بهانه حمایت از تولید داخلی ممنوع شده است. این دسته‌بندی تا چندین مورد دیگر ادامه دارد و افکار عمومی می‌پرسد چرا این دوگانگی رفتاری در واردات و خرید و فروش کالا دیده می‌شود؟ و چرا رانت خاصی برای قشر پولدار جامعه فراهم شده است؟

مثلا چطور می‌شود که آیفون ۱۴ به دلیل لوکس بودن رجیستر نمی‌شود، اما به از «ما بهتران» اجازه رجیستر جت شخصی می‌دهند؟ چرا مردم اجازه رانندگی با خودرو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی به بالا را ندارند (چون اصولا آنقدر گران و نایاب است که دسترسی عموم به آن راحت نیست)، اما ثروتمندان مجوز خرید جت شخصی را پیدا می‌کنند؟

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران