Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از میان انبوه پیام‌های دریافتی مردم از طریق (پیام‌رسان‌ها، سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) و سامانه پیامکی 10001915) در تاریخ هفتم اردیبهشت در سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع کنکور به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مذکور برای پیگیری به گروه‌های مربوط ارجاع داده شد و نتیجه آن در همین خبر اعلام خواهد شد.

 


زمان برگزاری کنکور

ما را سردرگم کردن وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش!

آخه زمان کنکور چه روزی هست!! مطالب حذف شده واسه نظام قدیم هم هست یا خیر!! کلا نظام قدیم فراموش شده!!! به شدت دچار استرس و سردرگمی شدیم.


کنکور تجربی نظام قدیم-سازمان سنجش

چرا سازمان سنجش مسئول مستقیم برگزاری کنکور اعلام نمیکنه و روزانه وزارت آموزش و پرورش یک فتوای جدید می دهند. چرا اصلا به نظام قدیم توجه نمی شود.

 

کنکور۹۹

چرا حرفی از کنکور نظام قدیم نیست؟؟ چرا تاریخ دقیق اعلام نمیشه؟؟ چرا وزارت آموزش و پرورش هر روز یه چیزی میگن؟؟ انصاف هست تو شرایط کرونایی و اقتصادی جوانان کشور را با استرس از بین ببرند.

 

کنکور

آقا قرار بود حرف ما را برسونید و بگید این امتحان های 12 ام را 6 تا 8 هفته عقب بیندازند.

 


کنکور سراسری 99

با سلام و خسته نباشید. بنده یک دانش آموزش فارغ التحصیل نظام قدیم هستم که میخواهم در کنکور سراسری شرکت کنم. با توجه به انتشار اخباری مبنی بر لحاظ 80 درصد مطالب برای دانش آموزان نظام جدید میخواهم بدانم آیا کنکور سراسری عادلانه برگزار خواهد شد با توجه به اینکه حجم مطالب درسی افرادی همچون من هم بیشتر و هم دشوارتر است؟ لطفا پیگری کنید که حداقل برای ما نیز 80 درصد اعمال گردد چرا که کنکور یک آزمون عادلانه باید باشد.

 

مؤسسه‌های کنکور

سلام خسته نباشید. با توجه به تعطیلی موسسات کنکور به دلیل کرونا قانونا باید آنها بخشی از پول ما را برمیگرداندند ولی متاسفانه با گذاشتن چند ویدیو قضیه را پاک کردند و هر چه میگوییم جواب نمی دهند. واقعا چرا مرجعی نیست که رسیدگی کنه، من اگر می خواستم فرزندم با فیلم درس بخونه خب از اول 15 میلیون پول نمیدادم. من معلم هستم و این پول زیادی برای من است. خواهش میکنم رسیدگی کنید و پیگیر باشید چند بار تا الان گفتم ولی کسی پیگیر نیست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان سنجش نظام قدیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس بهزیستی شهرستان گلبهار گفت: برای نخستین بار به پیشنهاد رئیس دادگستری گلبهار تیمی متشکل از روانشناسان خبره در محل برگزاری کنکور سراسری این شهرستان مستقر می‌شوند.
حسین وکیلی افزود: کاهش اختلال اضطرابی، آرام سازی ذهنی، کاهش استرس و ارائه راهکار به داوطلبان در محل برگزاری کنکور سراسری از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود.
وی گفت: معتقدیم حضور تیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور آرامش خاصی به داوطلبان کنکور داده و با راهنمایی‌های تخصصی از بروز بحران جلوگیری می‌کنند

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار