Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.  

ابتذال در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مانند آن تمامی ندارد
خانه‌نشینی مردم علی‌رغم پیامد‌های مثبتی که در سلامت جامعه دارد، ممکن است بازخوردهای منفی در فضای‌ مجازی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق غیرمنتظره برای خبرنگار حین پخش زنده!
خبرنگار که در حال گزارش زنده تلویزیونی بود با وجود وقوع یک اتفاق غیرمنتظره به کارش ادامه داد و آن را به پایان رساند.

موجود عجیب الخلقه ای که خبرساز شد!
انتشار ویدئویی که یک موجود عجیب الخلقه با سری عجیب را نشان می دهد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۷ اردیبهشت) + جدول
قیمت لپ‌تاپ‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.

ویدئویی ماندگار از مداحی شهید یونس حبیبی، جانباز و مداح اهل بیت
یونس حبیبی جانباز و مداح اهل بیت(ع) پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، بامداد امروز در سن ۵۳ سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۷ اردیبهشت)
تصاویر پس‌زمینه ۷ اردیبهشت را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

استوری زینب سلیمانی درباره ماه مبارک رمضان
استوری زینب سلیمانی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید.

برگزاری کلاس آنلاین دانش آموزان روی درخت!
معلمی که بدلیل سیگنال ضعیف اینترنت روی تلفن همراهش برای برگزاری کلاس آنلاین دانش آموزان با مشکل روبه رو شد از یک درخت کمک گرفت.

موتورولا Moto G8 Power Lite معرفی شد
جدیدترین گوشی موتورولا، Moto G8 Power Lite در سکوت خبری به صورت رسمی معرفی شد.

انتشار تصاویر جدید از اتومبیل احیا شده مازراتی
اخیرا تصاویر جاسوسی جدیدی از خودروی Ghibli در فضای مجازی منتشر شده که نشانگر استتاری نامتعارف بر روی خودرو هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی ۷ اردیبهشت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ قصاص نفس و ماجرای بخشش، سالهاست دستمایه تولیدات سینمایی بسیاری شده‌است اما در کنار به تصویر کشیدن این مفهوم گاهی گریزی به مسائل اجتماعی دیگری هم زده می‌شد. هیچگاه پرداخت یک‌جانبه به قصاص نفس و ماجرا جلب رضایت اولیای دم به تنهایی برای پرداخت و روایتگری در ظرف یک محتوای سینمایی کافی نبوده‌است. اما «بی‌بدن» با کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی برای اولین بار به سراغ تعارضات اجتماعی و جریان‌سازی‌های رسانه‌ای و فضای مجازی در کنار رسیدگی به پرونده یک قتل می‌رود.

نهادهای قضائی کشور سالها از ورود جریان‌های رسانه‌ای و جنجال‌سازی‌های مجازی در رسیدگی به پرونده‌های قتل که منجر به قصاص نفس می‌شد گلایه داشتند و بارها اعلام کرده بودند اگر در جریان رسیدگی به فلان پرونده و طی کردن فرآیند جلب رضایت اولیای دم مداخلات رسانه‌ای صورت نمی‌گرفت قصاص نفس هم اتفاق نیفتاده و اولیای دم رضایت به بخشش قاتل می‌دادند.

برای نمایش این معضل اجتماعی و نتیجه معکوس اینگونه تداخلات «بی‌بدن» به بهترین شکل ممکن عمل کرد و توانست نحوه تاثیرگذاری تعارضات اجتماعی در نتیجه یک پرونده مهم قتل را به نمایش بگذارد.

فیلم بی بدن اولین ساخته سینمایی مرتضی علیزاده یکی از فیلم‌های مهم و جنجالی جشنواره چهل و دوم فیلم فجر بود که به طرز عجیبی در بخش اصلی شرکت داده نشد ولی بلافاصله در فهرست فیلم‌های اکران نوروزی ۱۴۰۳ قرار گرفت.

نمایی از فیلم بیبدن

قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت و یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های چند سال اخیر ایران بود و بیشترین تاثیر را از تعارضات اجتماعی ناشی از فضای مجازی گرفت. زمان مطرح شدن این پرونده حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی به‌وجود آمد و کار تا جایی پیش رفت که جایگاه ظالم و مظلوم تغییر کرد، این فیلم شاید به نوعی ادای دین به خانواده مقتول هم تلقی شود که در زمان رسیدگی به پرونده مجبور به تحمل فشارهای روانی متعددی از جانب اجتماع شدند.

در روایت فیلم نشان داده شد که چگونه پول‌پاشی در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌تواند دیدگاه عمومی را به یک پرونده تغییر دهد و رسیدگی‌کنندگان و عناصر دخیل در یک پرونده قضایی را تحت تاثیر قرار دهد. سرعت روایت در شخصیت‌پردازی و معرفی کاراکترها به مخاطب بالاست چرا که گمان بر این است اندک آشنایی پیشینی نسبت به آنها وجود دارد و تلاش چندانی برای این بازتعریف نمی‌کند. با وجود اینکه ممکن است تماشاگر از فرجام پرونده مطلع باشد، باز هم به دنبال انکشاف نکات تازه در این پرونده بوده و داستان را دنبال می‌کند.

کاظم‌دانشی در علفزار اثبات کرد برای نگارش فیلم‌نامه‌های حقوقی و قضائی گزینه مناسبی است و تجربه علفزار به کم او برای «بی‌بدن» آمد. در واقع آنچه بی‌بدن را برای مخاطب جذاب می‌کند تا برای دیدنش به سینما برود پیگیری نتیجه پرونده نیست بلکه چند و چون رسیدگی به آن و دریافت پیچیدگی‌های رسیدگی تا اعلام حکم قصاص تلقی می‌شود.

بی‌بدن در جشنواره فجر قدر ندید و حاشیه‌های زیادی به همراه داشت اما توانست به اکران نوروزی راه پیدا کند و در کنار آثار کمدی پرفروش جایگاه نسبتا خوبی کسب کند. هرچند که چینش فیلمهای اکران نوروز به‌گونه‌ای رقم خورد که همه چیز برای فروش فیلم «تمساح خونی» فراهم شود و آثار دیگر در کنار آن خوب دیده نشوند.

صدای محسن چاوشی با تصاویر پریشان الناز شاکردوست | ببین مادر ببین مادر زمستونه...| ببینید

کد خبر 844330 منبع: تسنیم برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران الناز شاكردوست (بازیگر) قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • آزمایش ویژگی پیام‌رسانی در تردز
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند