Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@20:29:37 GMT

تمدید تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۴۰۰

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت شهر قم در رابطه با کرونا سفید نیست، گفت: حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و سایر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی قم تا پایان اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهند بود.

بهرام سرمست ظهر یکشنبه پس از پایان جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا که در استانداری قم انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان‌های کشور را از نظر وضعیت کرونا به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی کرد و گفت: با توجه به اینکه همچنان افرادی به دلیل کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند و روزانه افرادی در قم به دلیل ابتلاء به کرونا فوت می‌کنند وضعیت شهر قم سفید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این وضعیت در قم تداوم دارد، تعطیلی اماکن متبرکه و مقدس از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.

استاندار قم از تعطیلی نماز جمعه و نمازهای جماعات در مساجد و تکایا و همچنین بقاع متبرکه تا پایان اردیبهشت‌ماه در قم خبر داد و افزود: شهرهایی که از نظر ابتلاء به کرونا به وضعیت سفید برسند از طرف وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

سرمست همچنین با بیان اینکه درخصوص تغییر ساعت کاری پاساژها و مراکز تجاری از سوی دولت به استانداران تفویض اختیار شده است، گفت: استانداران در مناطق گرمسیری با این مصوبه دولت در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تجاری تصمیم می‌گیرند.

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000I4T برچسب ها: تعطیلی حرم حضرت معصومه ، مسجد جمکران ، کرونا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تعطیلی حرم حضرت معصومه مسجد جمکران کرونا حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود