Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی طی نامه‌ای به فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور قدردانی کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای سبز قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران امروز تمام‌قد در دفاع از کشور ایستاده و جان خویش را برای دفاع از جمهوری اسلامی گذاشته است و تمام مردم ایران اسلامی عقبه جریان حمایت از سپاه بوده و این یک واقعیت در کشور است، اگر امروز سپاه نبود، نمی‌دانستیم بر سر حرم ائمه، سوریه، عراق و کشورمان چه می‌آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک تشکیل سپاه پاسداران در ماه‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر امام (ره) فرصتی بزرگ برای غلبه بر توطئه‌های متنوع دشمنان به ویژه توطئه متوقف کردن و به زیر کشیدن حرکت انقلابی مردم ایران بود.

پورابراهیمی به عملکرد سپاه در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه از ابتدای تأسیس توطئه‌های فراوانی را مدیریت و خنثی کرد. در دفاع مقدس دیده شد، در آبادانی کشور خوش درخشید و در توطئه‌های گوناگون از جمله جنگ نرم، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات امنیتی راه را برنفوذ و پیشروی دشمن بست.

وی ادامه داد: از این رو سپاه را باید تکیه گاه عزت مردم ایران دانست که در این راه عزتمندانه فرماندهان و رزمندگان سلحشوری را تقدیم انقلاب نمود که آخرین و یکی از درخشان‌ترین نمونه‌های آن شهادت عزت آفرین، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود. افزون بر آن در روزهای پیش رو با توجه به شرایط کنونی کشور در مبارزه با ویروس کرونا بسیج همه امکانات و مجاهدت‌های بی وقفه پاسداران سرافراز صیانت از سلامت مردم جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح دارد: با تلاش و مجاهدت پیشکسوتان انقلاب و نسل جدیدی که در عرصه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه مسائل نظامی کشور پرورش یافتند، جمهوری اسلامی از اقتدار بی نظیری در تاریخ ۴۰ ساله خود برخوردارشده است و امروز نیز با استعانت از خداوند متعال و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با بهره گیری از دانش علمی و پرتاب ماهواره نظامی در مدار زمین اقتدار ملت سلحشور ایران را به رخ جهانیان کشید و تراز امنیتی ایران اسلامی را بالا برد.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام مهم و غرور آفرین پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور، نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی را با یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار تهرانی مقدم و همه فرماندهان دلیر وپاسداران رشید انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت نمود.

کد خبر 4910440

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان کرمان محمدرضا پورابراهیمی صنعت موشکی ایران ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری بارش باران استانداری قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم