Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید افشانی مدیر کانون زبان ایران در خوزستان گفت: با توجه به این‌که زبان فرار است و حذف کامل یک ترم باعث ایجاد خلا در زنجیره یادگیری می‌شود و شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی آموزشگاه‌ها شده است، کلاس‌های کانون به صورت آنلاین از ۲۰ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: چنانچه از ۶ خرداد نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی، مجوز برگزاری کلاس‌ها را صادر کنند، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. در غیر اینصورت تا پایان ترم، کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

افشانی بیان کرد: همه زبان آموزان می‌توانند از روز امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه، با مراجعه به سامانه www.ili.ir نسبت به جزئیات کلاس‌ها آگاه شوند.

مدیر کانون زبان ایران در خوزستان با بیان این‌که ۴ جلسه درسی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: زبان آموزان می‌توانند برای تهیه کتاب نیز از امروز (۷ اردیبهشت) با مراجعه به مراکز مختلف، کتاب‌ها را دریافت کنند و درصورتی‌که زبان آموزان به هر دلیلی مایل نباشند که حضوری کتاب‌ها را تحویل بگیرند، می‌توانند با مراکز کانون زبان تماس بگیرند تا مراکز، کتاب‌ها را از طریق پست ارسال کنند.

او با اشاره به بارگذاری محتوا‌های آموزشی در پروفایل زبان آموزان، تصریح کرد: برای برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، نرم افزار‌ها و زیرساخت‌های مناسب فراهم شده است و زبان آموزان می‌توانند از موبایل و از کامپیوتر استفاده کنند و در طول کلاس نیز در تعامل کامل با استاد باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون زبان ایران ویروس کرونا کرونا ویروس صورت آنلاین زبان آموزان کانون زبان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان