Web Analytics Made Easy - Statcounter

زامهران در خصوص این روزهای کرونایی صحبت هایی را انجام داده است.

طرفداری- این روزها ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر را به تعطیلی کشانده و آینده این مسابقات مشخص نیست. بازیکن تیم نساجی مازندران در خصوص مسائلی مختلفی مثل ویروس کرونا، تمرینات اختصاصی و آینده لیگ برتر صحبت هایی را انجام داده است.

 حسین زامهران بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با روابط عمومی این باشگاه درخصوص چگونگی گذراندن روزهای قرنطینه اظهار کرد:

شرایط سختی را سپری می‌کنیم، بالاخره دور از فوتبال و تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی با برنامه‌ریزی منظم و مدون برای برگزاری تمرینات انفرادی، زحمات زیادی می‌کشند. تمرینات پرفشاری را می‌گذرانیم و تقریباً آمادگی‌مان را حفظ کرده‌ایم. کل تیم وارد اپلیکیشنی می‌شویم و به‌طور آنلاین با هم ارتباط داریم و مربیان تمرینات ما را زیرنظر دارند.

وی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر نساجی بیان کرد:

یکسری تیم‌ها مثل تیم ما رو به پیشرفت بودند اما همین استپ بر ضرر ما شد و یکسری از تیم‌ها هم دچار بحران بودند که به نظرم تعطیلی لیگ به سودشان شد. با توجه به نامشخص بودن تکلیف لیگ و همچنین شروع فصل آینده، طبعاً بزرگ‌ترین ضرر و آسیب به بازیکنان می‌رسد و باید فشار زیادی چه به لحاظ جسمی و چه روحی متحمل شوند.

وینگر تیم نساجی در ادامه درخصوص روند حضورش در نساجی اضافه کرد:

ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشتم، در نهایت طی صحبت‌هایی که با آقای مهاجری داشتم، شرایط حضورم در نساجی مهیا شد، هرچند در آن مقطع نساجی شرایط بدی را از نظر مالکیتی سپری می‌کرد و اصلاً آینده نساجی مشخص نبود. هر بازیکنی در ایران دوست دارد در تیم پرهواداری مثل نساجی بازی کند.

زامهران در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری خاطرنشان کرد:

خیلی خوب کار را با  فکری و کادر فنی جدید آغاز کردیم و توانستیم به‌زودی با آنها مَچ شویم. افتخار بزرگی است که تجربه شاگردی مربیان بزرگ و صاحب‌نامی چون آقای فکری را داشته باشم.

چهارمین سالی بود که شاگرد مهاجری شدم، دو سال در سیاه‌جامگان صعود به لیگ یک و لیگ برتر را در خدمت ایشان بودم، یکسال هم در پدیده و امسال هم شرایط خوبی داشتم اما متأسفانه به‌دلیل مصدومیت، حدود هفت هفته از شرایط بازی دور بودم. امیدوارم آقای مهاجری سالم و موفق باشند.

وی درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در باشگاه نساجی گفت: 

امیری مدیرعامل کاربلدی است که برای همه فوتبالی‌ها آشناست، سالی هم که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، قرار شد که به نساجی بیایم، با  امیری هم صحبت‌هایی شد، ایشان از قبل با بنده آشنا هستند. خدا را شکر با حضور امیری تیم ما سر و سامان گرفت. از  حدادیان هم به‌خاطر محبت‌هایی که به ما دارند، تشکر می‌کنم. واقعاً هیچ دغدغه‌ای دیگر نداریم. آقای حدادیان دل شیری دارند که در این شرایط اقتصادی از جیب شخصی برای ما هزینه می‌کنند.

وینگر تیم نساجی مازندران نظرش درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد:

دو بار در تیم‌های رقیب مقابل نساجی در این ورزشگاه بازی کرده بودم. می‌دانستم هواداران پرشوری دارد که نمونه آنها در ایران کم‌نظیر است. خیلی به ما انرژی می‌دهند و امیدوارم هیچ‌وقت آنها در وطنی ناراحت نشوند.

زامهران شیرین‌ترین خاطره‌اش در نساجی را چنین بیان کرد:

وقتی از مصدومیت رها شدم، بعد از چندین هفته توانستم بالاخره در بازی با گلگهر در وطنی وارد زمین شوم. پاس گل سه امتیازی‌ام به محمدمهدی نظری بسیار برایم جذاب و شیرین بود. امیدوارم در هفته‌های باقی‌مانده بتوانم خیلی از چیزها را ثابت کنم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نساجی در پایان فصل در جدول رده‌بندی تصریح کرد:

بازی‌های سخت و حساسی را درپیش داریم اما با این تمرینات به‌روزی که انجام می‌دهیم، قطعاً در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. انشاالله در آخر فصل جایگاهی که در شأن تیم نساجی و مردم مازندران باشد را بتوانیم کسب کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صحبت هایی تیم نساجی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد