Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@14:49:28 GMT

کتاب قدرت بی قدرتان را بخوانیم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۹۷۴

کتاب قدرت بی قدرتان را بخوانیم

کتاب « قدرت بی‌قدرتان» اثر « واتسلاف هاول » ترجمه « احسان کیانی خواه» دومین جلد از مجموعه دوم تجربه و هنر زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، کتاب « قدرت بی‌قدرتان» اثر « واتسلاف هاول » دومین جلد از مجموعه دوم تجربه و هنر زندگی است.

 

کتاب « قدرت بی‌قدرتان»  مجموعه تجربه و هنر زندگی به مسائل فلسفی با نگاه ساده و کاربردی می‌پردازد که به پیدا کردن راه زندگی آدم‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجموعه کتاب « قدرت بی‌قدرتان» اولین بار توسط نشر گمان به چاپ رسید و اکنون نشر نو چاپ و انتشار مجموعه دوم را آغاز کرده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آفتاب غریب» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «آفتاب غریب» به‌قلم مریم کریمی؛ برش‌های کوتاهی‌ست از زندگی و زمانه امام حسن علیه‌السلام، که نگاهی نو به زندگی آن حضرت انداخته است. نویسنده در این کتاب سعی کرده با تکیه‌بر احادیث و روایات و زبانی ساده و روان در قالب یکصد برش کوتاه، زندگی امام حسن علیه‌السلام را روایت کند.

«آفتاب غریب» چهارمین جلد از مجموعه چهارده جلدی «چهارده خورشید، یک آفتاب» است که در ۱۰۰ صفحه منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

پسر پیامبر

شتر عایشه برای­شان شده بود بت. پِهِنش را می‌­بردند برای تبرک. می‌­گفتند بوی مشک و عنبر می‌دهد. شتر را که می‌­کشتند کار تمام بود و تکلیف جنگ هم مشخص.

علی نیزه را داد دست محمد بن حنفیه، دلاور عرب بود. رفت تا نزدیک شتر ولی نتوانست بکشدش. برگشت پیش پدر. علی نیزه را گرفت. داد دست حسن.

صدای لشکر که بلند شد فهمیدند شتر عایشه کشته شده. صورت محمد قرمز شده بود. از پدرخجالت می‌کشید. علی آمد جلو، سرمحمد را گرفت بالا: «محمدم شرمنده نباش. تو پسر منی ولی حسن پسر پیامبراست.»

از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «تا همیشه آفتاب»؛ برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه امام زمان (ع) به‌قلم فرشته سعیدی؛ «آفتاب بر نی»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌حسین (ع) به‌قلم زینب عطایی، «آفتاب در محراب»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌علی (ع) و «آفتاب دانش»؛ روایت داستانی از زندگانی امام محمد باقر (ع) به‌قلم بهزاد دانشگر؛ «مادر آفتاب»؛ روایتی داستانی از زندگی حضرت فاطمه‌زهرا (س) به‌قلم مهرالسادات معرک‌نژاد و «به شرط آفتاب»؛ روایتی از زندگی و زمانه امام رضا (ع) به‌قلم لیلا شمس که در قالب مجموعه «چهارده خورشید، یک آفتاب» از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شده است.

«آفتاب غریب» در ۱۰۰ صفحه در قطع رقعی با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۷۵ هزار تومان به همت انتشارات شهید کاظمی به بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها»
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • ۳ توصیه مهم فرشته راهنما به یک تجربه‌گر مرگ + فیلم
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • نوروز به مثابه توسعه
  • عمل به سطر سطر آیه‌های کتاب زندگی در «مسطورا»
  • روایت یک تجربه‌گر از حس رفتن به آن دنیا + فیلم
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • «آفتاب غریب» منتشر شد