Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی یکشنبه شب در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به لزوم عرضه بهداشتی ماهی در مناطق مختلف شهر بندرعباس، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی ۱۴ روزه بازار ماهی فروشان بندرعباس، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول، مکان‌هایی را در مناطق مختلف شهر بندرعباس جهت عرضه و فروش بهداشتی ماهی آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیاز است برای جلوگیری از تجمع مردم در بازار و همچنین دسترسی مردم محلات و مناطق مختلف به ماهی، مکان‌های عرضه بهداشتی ماهی و آبزیان با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در طول سال نیز فعال باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به خسارت‌های وارد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا به بخش گردشگری از جمله به هتل‌ها و مراکز اقامتی، افزود: دولت تسهیلاتی را جهت پرداخت به فعالان این بخش برای جبران خسارت‌های آنان در نظر گرفته است.

همتی با اشاره به تقاضای صنوف برای تغییر ساعت کاری مراکز خرید و بازارهای مسقف، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی، تغییر ساعت کاری مجتمع‌های خرید سرپوشیده تا بهبود آمار و شرایط مبتلایان به کرونا در استان تا ساعت ۱۸ خواهد بود.

وی گفت: بازار سرپوشیده ماهی فروشان نمونه‌ای است که به دلیل آلودگی کرونا نگرانی‌هایی ایجاد کرده و باید برای سایر مجتمع‌ها با احتیاط تصمیم گرفت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بر این اساس برای تغییر ساعت فعالیت این اماکن با تشکیل کمیته‌ای پس از بررسی کارشناسی، در جلسات بعدی ستاد تصمیم گرفته خواهد شد.

کد خبر 4910489

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان آبزیان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری بارش باران استانداری قزوین بهداشتی ماهی مناطق مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معروفی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیرهمسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

معروفی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در لاین شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 6081738

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان