Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@10:35:21 GMT

پخش ۱۰ برنامه زنده از حرم امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۲۷۱

پخش ۱۰ برنامه زنده از حرم امام رضا(ع)

۱۰ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان امسال، به صورت زنده و به همت صداوسیمای مرکز خراسان رضوی هر روز از حرم امام رضا (ع) روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های صداوسیما، با شروع ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سراسری سیما اقدام به پخش ویژه برنامه‌هایی در هنگام سحر، افطار و در طول روز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امسال هم این شبکه‌ها پخش برنامه‌هایی را به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در دستور کار قرار داده‌اند که به صورت روزانه و در قالب ۱۰ ویژه برنامه به صورت زنده از حرم رضوی پخش می شود.

ترتیل‌خوانی قرآن از ساعت ۴:۳۰ تا ۶:۳۰ هر روز از محل دارالشرف از شبکه یک سیما، ترتیل‌خوانی ظهر از دارالحکمه از شبکه قرآن هر روز ساعت ۱۱:۱۵ و ترتیل خوانی عصر از ایوان مقصوره گوهرشاد هر روز ساعت ۱۶ از شبکه افق سیما، بخشی از این برنامه‌ها هستند.

همچنین سیمای مرکز خراسان رضوی هم هر روز هنگام افطار یعنی ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ ویژه برنامه‌ای را از استودیو صحن انقلاب روی آنتن می‌برد.

شبکه افق سیما در سه نوبت دیگر، پخش زنده از حرم رضوی را در دستور کار قرار داده که شامل ویژه برنامه افطار از ساعت ۱۹ از استودیو صحن انقلاب، مناجات‌خوانی از صحن گوهرشاد از ساعت ۲۳:۳۰ و ویژه برنامه سحرگاهی از ساعت ۳ بامداد است.

«ثامن الحجج» عنوان برنامه شبکه الکوثر است که هر شب از ساعت ۲۱ و از استودیو صحن انقلاب پخش خواهد شد و شبک‌های یک و دو سیما هم برنامه‌های «سیر خوبان» و «مناجات‌خوانی» را ساعت‌های ۲۳:۴۵ و ۳۰ دقیقه بامداد از صحن گوهرشاد و دارالحکمه روی آنتن می‌برند.

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما هم هر روز از ساعت ۳:۲۰ از استودیو صحن انقلاب به صورت زنده پخش می‌شود.

سیمای مرکز خراسان رضوی هم دو ویژه برنامه سحرگاهی و «سفره‌های مهربانی» را هر روز از استودیو صحن انقلاب و رواق امام خمینی(ره) پخش می‌کند.

منبع: دانا

کلیدواژه: صورت زنده ویژه برنامه زنده از حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه چهار سیما در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر، برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» به صورت ویژه برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌ کند.

در این برنامه که از جمعه دهم فروردین به مدت چهار شب روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود شاعران آئینی کشورمان اشعار خود در مدح امام علی (ع) را ارائه می‌دهند و میهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش گفتگو می‌کنند.

میهمانان این ویژه برنامه در چهار شب قدر عبارتند از

آذرمیدخت صفوی ( استاد شعر و ادب از کشور هندوستان) و علیرضا افتخاری. محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، مصطفی محدثی خراسانی، سید محسن حسینی، علی داودی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، محمدرضا طهماسبی ،علیرضا قزوه، قاسم صرافان، مبین اردستانی، زهیر توکلی، محمد رسولی و...

همچنین اجرای این ویژه برنامه به عهده محمود حبیبی کسبی، شاعر شعر آیینی «شاه پناهم بده» خواهد بود که در وصف امام رضا (ع) سروده شده است.

ویژه برنامه «سرزمین شعر» برای لیالی قدر با عنوان «شعر علوی» از جمعه دهم فروردین ماه به مدت چهار شب با تهیه کنندگی علی زارعان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است پس از این ایام روال معمول رقابت شاعران برای رسیدن به فینال مسابقه شعر ادامه خواهد یافت.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888730

دیگر خبرها

  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲