Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان، با نوای ملکوتی حسین رحمانی مهر، قاری جوان قرآن و ستایشگر اهل بیت(علیهما سلام).

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان قرآن حسین رحمانی دعای روز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند