Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از مسدود شدن محور «انار-شهربابک» در اثر وقوع طوفان شن خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حمیده حبیبی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان کرمان بیان داشت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه خیزش گرد و خاک و وقوع طوفان شن و خاک در پاره‌ای از مناطق استان طی یکشنبه و دوشنبه هفته جاری پدیده غالب جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طوفان منجر به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در راه‌های مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان، کرمان به یزد، کرمان به خراسان جنوبی می‌شود.

رئیس مرکز هواشناسی استان کرمان گفت: امشب طوفان شن در اطراف رفسنجان، سیرجان، سرچشمه، شهربابک و انار با شدت زیادی جریان دارد ضمن اینکه وزش باد در شهر کرمان سرعت کمتری دارد.

حبیبی به وجود گرد و خاک و غبار در شهر کرمان اشاره کرد و افزود: گرد و خاکی که در کرمان وجود دارد ناشی از غباری است که از شهرستان‌های اطراف کرمان و مناطق مرکزی ایران توسط باد آورده می‌شود که اصطلاحاً غبار محلی ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: احتمال خسارت به گلخانه‌ها، درختان، نهالستان‌ها و دامداری‌های سنتی در اثر وزش باد شدید و طوفان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان ابراز داشت: در پی طوفان شدید احتمال بروز خسارت به تابلوها، بنرهای تبلیغاتی، سازه‌ها و تأسیسات شهری و سقوط اشیا از ارتفاع وجود دارد.

وی افزود: طوفان شن باعث اختلال در تردد ریلی و جاده‌ای و محورهای مواصلاتی به استان‌های همجوار شده ضمن اینکه در اثر وزش شدید باد محور انار به شهربابک مسدود شده است همچنین بارش باران در این منطقه دور از انتظار نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواشناسی استان کرمان محور انار شهربابک استان کرمان طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها