Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدی نگرفتن ساماندهی شترهای سرگردان از سوی متولیان این امر باز هم موجب وقوع یک حادثه تلخ شد و جان جوان سیریکی را گرفت. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیریک، در چند سال اخیر رهابودن گله‌های شتر در شهرستان سیریک و عبور و مرور آنان از مسیر جاده‌های اصلی و فرعی باعث کشته و زخمی شدن صدها نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در تازه‌ترین تصادف با شتر روز گذشته، شتر سرگردان جان یک جوان 26 ساله اهل و ساکن روستای پالور در بخش بمانی سیریک را گرفت.

شترهای سرگردان همچنان در شرق هرمزگان قربانی می‌گیرنددستگاه‌های اجرایی هرمزگان به جمع‌آوری و هویت‌گذاری شترهای سرگردان مکلف شدندشترهای سرگردان در استان هرمزگان جمع آوری شوند

دهیار روستای پالور سیریک در این زمینه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: متاسفانه به دلیل عدم ساماندهی شترهای سرگردان و بی‌تفاوتی ساربانان، گله‌های شتر در شبانه روز رها هستند و باعث تصادفات جاده‌ای زیادی در منطقه می‌شوند.

قورچی‌زاده با بیان اینکه تصادف با شتر صدمات سنگینی به جان انسان‌ها و وسایل نقلیه وارد می‌کند گفت: صدمات جانی و مرگ و میر در تصادفات جاده‌ای با شتر بسیار زیاد است و در برخی تصادفات نقص عضو نیز داشته‌ایم.

وی از کشته‌شدن جوان 26 ساله در حادثه تصادف با شتر در نیمه شب گذشته ماه سال‌جاری خبرداد و گفت: باتوجه به تاریکی هوا عبور و مرور شترها از مسیر جاده باعث این اتفاق ناگوار شده است. از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا با توجه به این معضل، موضوع شترهای سرگردان را حل کنند تا شاهد حوادث دیگر و از دست دادن جان‌های بی گناه دیگری نباشیم.

این در حالی است که در ماه‌های گذشته نیز وقوع حوادث مشابه و زیاد تصادف با شتر موجب شد رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز به مسئله عدم ساماندهی شترها در شرق هرمزگان واکنش نشان داد و دستور داد متولیان از جمله سازمان جهاد کشاورزی استان هر چه سریعتر نسبت به پلاک کوبی و هویت گذاری شترها اقدام و مشکل مردم آن منطقه را حل کنند اما گویا تاکنون اقدامی عملی صورت نگرفته و این شترها در غفلت مسئولان قربانی می‌گیرند. 

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شترهای سرگردان تصادف با شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد