Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان احمدی‌نژاد گفت: طی روز گذشته آسمان استان ایلام متاثر از ذرات گرد و غباری بود که طی ۲ روز گذشته از سمت کشور عربستان وارد استان ایلام شد و به دلیل ناپایداری‌هایی که طی روز گذشته شاهد بودیم بارش‌هایی به صورت نقطه‌ای در استان رخ داد.

او ادامه داد: ناپایداری‌های جوی در اواخر روز گذشته از استان خارج شد و امروز بارش‌های خاصی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان ایلام درباره وضعیت آب و هوا در روزهای آینده اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری مجددا جو استان ایلام تحت تاثیر ناپایداری قرار می‌گیرد.

احمدی‌نژاد بیان کرد: بارش‌هایی که در روز سه‌شنبه شاهد خواهیم بود شدید نیستند و اغلب به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهند بود، اما انتظار داریم به‌تدریج از روز چهارشنبه و پنج‌شنبه سامانه بارشی نسبتا گسترده‌ای وارد استان ایلام شود و بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

کد خبر 505460 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان ایلام استان ایلام روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: سامانه بارشی جدیدی از بعد از ظهر روز جمعه ۳۱ فروردین به صورت رگبار وارد فارس خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی فارس این سامانه به صورت رگبار باران آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه در روز جمعه ۳۱ فروردین همه مناطق استان فارس خصوصاً مناطق شمالی استان، آباده، اقلید، خرم‌بید و بوانات، روز شنبه یکم اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و مناطق مرکزی و نیمه شرقی استان فارس و روز یکشنبه ۲ اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و نیمه شرقی خواهد بود.

کد خبر 6082076

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها