Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساحت حوضه آبریز سد ارغون دشتستان 35 کیلومتر مربع و هدف آن مهار روان آب های فصای و تامین آب شرب به حجم 240 هزار متر مکعب در سال است و برای ساخت این سد 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز به همراه معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسؤولان شهرستان دشتستان از روند اجرایی سد ارغون کلمه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پروژه سد ارغون کلمه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال کار است و  حجم مخزن هم 1.8 میلیون متر مکعب، طول تاج سد 250 متر و ارتفاع سد هم 24 متر است.

مساحت حوضه آبریز این سد 35 کیلومتر مربع و هدف آن مهار روان آب های فصای و تامین آب شرب به حجم 240 هزار متر مکعب در سال است و برای ساخت این سد 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب سد حوضه آبریز بوشهر سد ارغون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: غلامعلی ملامهدی در گفت و گو با خبرنگاران پس از شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین اهدای نمادین واحدهای مسکن مددجویی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستاهای استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهرها به صورت خرید واحد مسکونی بوده است.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها، نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بودن کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفته است.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند که از این تعداد سه فرم "ج" پنج هزار و ۳۰۰ نفر سبز بوده و مشکلی نداشته اند.

وی ادامه داد: اما تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ واحد بوده که مورد اختلاف است و ما نسبت به این امر اعتراض داریم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل