Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مهند العقابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق با انتشار عکسی از شهیدان قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ ایرانی، و ابومهدی المهندس، نایب رئیس سابق این سازمان، در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: میدان نبرد بزرگترین شاهد و گواه است - نبرد پل الزرکه.

 

 

 

در بامداد روز ۱۳ دی‌ ماه، نظامیان آمریکایی در اقدامی غیرقانونی سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و جمعی دیگر از یاران ایشان را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم عراق درپی این اقدام، خواستار اخراج فوری نظامیان آمریکایی از عراق شدند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مردمی عراق سردار سلیمانی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که در عملیات پاسخ قاطع به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند و نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی شکست خورده است.

امام جمعه کرمان، طراحی دقیق را یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین عنوان کرد و افزود: ما بیش از ۴۰ سال تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفتیم، اما با اتکا به داخل کشور پیشرفت کردیم و مانور اقتدار جمهوری در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن آماده باش ۱۰۰ درصد و انتظار عملیات را می‌کشید و در نهایت دشمن ناموفق بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خاک، منافع و افراد ما در هر جا مورد هجمه و عملیات قرار گیرند، پاسخ آن با عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تری انجام خواهد شد افزود: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن، با عملیاتی ویران کننده و آنچنان قوی پاسخ داده می‌شود که مراکز مختلف دشمن را به جهنم تبدیل کند.

وی گفت: عملیات وعده صادق آنطور با قاطعیت انجام شد که خودشان نوشتند چشم رژیم صهیونیستی کور و مرکز جاسوسی و عملیات دشمن منهدم شد و این بخشی از توانمندی جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه تصریح کرد: اگر تجاوز احمقانه علیه کشورمان اتفاق بیافتد، مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای جمهوری اسلامی، مدافعان کشور و نیروهای مسلح ما به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد هجمه قرار دهند.

کد خبر 6082581

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • شاعران از وعده صادق گفتند/ وارث انگشتر سرخ سلیمانیم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»