Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌تولید فیلم سینمایی «بی همه چیز» تازه ترین فیلم محسن قرایی آغاز شده و شهاب حسینی، پرویز پرستویی به همراه هدیه تهرانی در این فیم به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش‌تولید فیلم سینمایی «بی همه چیز» تازه ترین فیلم محسن قرایی آغاز شده است. محسن قرایی که ساخت فیلم‌های «سد معبر» و «خسته نباشید (به همراهِ افشین هاشمی)» را در کارنامه دارد و پیشتر قرار بود فیلم «سطح یک» را کارگردانی کند، برای فیلم تازه اش سراغ ترکیب متفاوتی از بازیگران رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در کنار شهاب حسینی جمع بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. «بی همه چیز» اولین حضور این سه بازیگر در کنار هم  است.محسن قرایی و محمد داودی نویسنده فیلمنامه «بی همه چیز» و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم است.

این فیلم چند بازیگر مطرح دیگر هم دارد که طی روزهای آینده معرفی می شوند. همچنین پیش تولیدِ جدی و فیلمبرداریِ کار پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و ستاد مقابله با کرونا آغاز خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: محسن قرایی بی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم

شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که در جوانی به اسطوره‌ای برای مردم ایران بدل شد و در راه دفاع از آرمان‌ها تا پای جان رفت. پدر و مادر محسن حججی درباره زندگی فرزند شهیدشان صحبت کرده‌اند که در ویدئوی زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی