Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید خود به همراه نماینده مردم شهرستان فریمان در مجلس شورای اسلامی و  مسوولان محلی این شهرستان از شهرک صنعتی کاویان افزود: این واحد تولیدی از مواد بسیار خوبی برای تولید ماسک "N۹۵" بهره گرفته است و توانایی تولید روزانه حداقل ۲۵ هزار ماسک از نوع مزبور را دارد و پس از اخذ مجوز انرژی اتمی ماسک تولیدی این واحد می‌تواند در مراکز درمانی خراسان رضوی به منظور مقابله با کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اشتغالزایی مناسب واحد تولیدی ماسک "N۹۵" در شهرک صنعتی کاویان گفت: این واحد در شرف گرفتن مجوزهای مربوطه از دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مجوزهای بخش مربوط به انرژی اتمی است تا بتواند محصول خود را به مراکز درمانی عرضه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با راه‌اندازی خط تولید ماسک "N۹۵ " مزبور، سطح تولید ماسک با کاربرد پزشکی در استان افزایش قابل توجهی یافته و خراسان رضوی به تولید مازاد در ماسک "N۹۵" دست خواهد یافت.

رسولیان افزود: واحد تولیدی مزبور در شهرک صنعتی کاویان علاوه بر راه‌اندازی خط تولید ماسک "N۹۵" نسبت به ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی کننده در قالب ژل‌های ضدعفونی کردن دست برای مقابله با کرونا نیز اقدام کرده بود.

طرح توسعه بزرگترین واحد تولیدی شیشه شرق کشور
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید خود از واحد صنعتی "شیشه فلوت کاویان" متعلق به گروه صنعتی شیشه کاوه و مستقر در شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: واحد شیشه فلوت کاویان بزرگترین واحد تولیدی شیشه در شرق و یکی از فعال‌ترین واحدهای صنعتی در کشور است.

رسولیان افزود: این واحد تولیدی طرح توسعه بسیار خوبی در زمینه تولید ظروف شیشه‌ای برای صنایع غذایی تدوین کرده است که چنین ظروفی تاکنون در خراسان رضوی تولید نشده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری این واحد را ۱۰ هزار میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی حاصل از اجرای طرح توسعه آن را ۶۰۰ نفر برآورد کرد.

شهرک صنعتی کاویان در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد- فریمان ۶۰۰ هکتار مساحت دارد و ۱۳۲ واحد صنعتی در آن مستقر هستند.

برچسب‌ها ماسک فریمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک فریمان ماسک فریمان شهرک صنعتی کاویان خراسان رضوی واحد تولیدی تولید ماسک خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران

مصطفی حقیقی گفت: در حال حاضر با ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در حال رایزنی برای حضور هستیم و تاکنون ۵ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه حضورشان قطعی شده است.

اوافزود: امسال با هدف افزایش تعاملات صادراتی استان تمرکز ویژه بر سه زنجیره ارزشی منتخب سفال، چرم، کشمش و پوشاک شده است.

او تصریح کرد: تعداد بالایی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آنها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان را تقویت کرده و افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین از پرداخت ۵۰ تا ۸۰ درصدی یارانه هزینه ساخت غرفه و قرارداد‌های پرداخت توسط این شرکت به واحد‌های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون یارانه کمک حضور به واحد‌های تولیدی توسط شرکت شهرک‌های استان همدان پرداخت شده و پیش‌بینی ما برای امسال نیز حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

حقیقی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تخمین زده شده بیش از ۱۰۰ کشور در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند این شرایط فرصت مناسبی است برای مسیر‌های تازه حضور همدان در بازار‌های جهانی که با محوریت صادرات شکل خواهد گرفت.

او در پایان افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۸ لغایت ۱۳ اردیبهشت برپاست و باتوجه به دغدغه استان همدان برای توسعه روابط دیپلماتیک اقتصادی در تلاش هستیم ظرفیت‌های صادراتی استان بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند